![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
O'Hare kanskje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Browncoat
|
![]() ![]() ![]() Wait and see ![]()
![]() |
#63 |
Browncoat
|
![]()
Da fortsetter man reisen.
Etter at Dag og jeg var ferdige inne i hangarene til CO, så kjørte jeg Dag hjem før jeg fylte bensin på bilen og leverte den tilbake til AVIS. Jeg fikk kommet til riktig terminal og sjekket inn helt frem til SXM, boardingpass ble skrevet ut og kofferten forsvant. Fikk valgt sete 3A på første leg. Materiell var B737-300. Havnet først på siden av en småbarnsfar som reiste med mor og datter. Pga at US Airways kun har 3 O2 masker per 3 seter på høyre side av flyet og 4 på venstre side, så måtte han ha barnet på fanget sitt under take-off pga at moren satt på 3E. Etter take-off så byttet han sete med moren og hun havnet da, sammen med barnet, ved siden av meg. Lekte litt med jenta ila flyturen. Mat fikk hun også, fra flaske, og en gang så klemte hun på tuten uten å ha tuten i munnen, gjett hvor melken som kom ut havnet...? Jo, riktig, på meg... Men det gjorde ikke noe, så mye var det ikke. ![]() Siden jeg satt ved bulkhead så tok jeg ikke knyttnevetesten. Men dette fant jeg i lommen foran meg: ![]() ![]() Og denne fikk jeg utdelt. Sjekket ikke bildet før etter jeg kom av flyet, så dere får beklage kvaliteten... ![]() Denne rullebanen tok vi av fra ![]() Her tror jeg nok ikke at jeg ville vært under... ![]() PacMan og gjengen ![]() ![]() ![]() Til Martin. Du får prøve å ignorere det som du ser til høyre for MDene ![]() Da var jeg godt på vei til Sint Maarten, og ankommet PHX. Mere snart, men først middag... ![]()
![]() |
#64 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er gode greier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Quote:
![]() Dag
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=48961 Og Noen har klart å gjette riktig på GE-90 kjernen. Photoshop... hva er det for no ![]() ![]() Slapp av og tell til 10, Martin... SÅ kan du bli sint igjen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gleder meg til oppdatering fra St.Maartin og St.Barth!
Ønsker deg en fortsatt flott ferie i paradiso |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg begynner å tro at han har tenkt å bli der borte.. Fikk oppgitt et tall av han, som visstnok skulle være antall miles han skulle fly totalt i løpet av turen. Om han nå setter seg på et fly direkte til FRA, så sprenger han det tallet med god margin lenge før han er over europeisk luftrom..
Edit: han kan evt. komme seg til Grønland.. Last edited by Martin; 26-07-2009 at 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Browncoat
|
![]()
Ah... hvorfor tenkte jeg ikke på det...
Tommy hvordan fant du din... ![]() ![]()
![]() |
#73 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I Tommy sitt tilfelle, mener jeg hun studerte på BI i Oslo for noen år tilbake..
Nå har USA ca. 300.000.000 innbyggere. Hvis vi anslår kjønsfordelingen til ca 50\50, utelukker de som allerede er gift, for unge\gamle, osv.. Olav, ta en titt rundt deg, så finnes du sikkert en aktuell kandidat. Det finnes millioner av de! (Om hun vil, er evt. en annen sak..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Browncoat
|
![]()
Tror dette blir det største hinderet...
![]()
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etter oppklaring av en misforståelse, har han fortsatt nok miles til å komme seg hjem. Han har dog ikke for mange å gå på. Tror allikevel at han ikke skal direkte til Europa fra IAH. Klokken er for lite der borte til at jeg tror at Europaflightene har begynt å røre på seg.
Edit: Det at han sitter utenfor en Presidents Club, avslører og at han er i en av terminalene A, B, C eller E. Om han skulle vært med LH til FRA, burde han ha vært i terminal D. Og med UA og US i terminal A, tipper jeg at han sitter der. Last edited by Martin; 26-07-2009 at 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Browncoat
|
![]()
Terminal A skal stemme bra det
![]() Sitter nå ved gate B13 på en flyplass i Europa. Klarer du å finne ut hvilken Martin? Når du står opp vel å merke ![]()
![]() |
#77 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Du har vel flydd AC tilbake også vil jeg tro, siden du kom med de?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Browncoat
|
![]()
Nope, ikke over dammen ihvertfall...
Jazz fra IAH...
![]() |
#79 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror jeg vet hvor du er ja, men jeg skal vel ikke ødelegge for jobben til Martin med å finne ut av det
![]() Men jeg tror du går inn i noe som er operert på vegne av noen klokka 10:40, å passer bra som transportmiddel etter en dusj. Hvis man trenger føning da ![]()
MVH Christian Last edited by cjobakk; 27-07-2009 at 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På vei hjem igjen allerede?? KJEDELIG!!!
Tipper FRA.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Haring - the photos | BSSW | Bilder & foto | 13 | 21-08-2009 14:34 |