Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 17-07-2009, 15:24   #1
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

OBB 19 Haring

Quote:
Hei, jeg heter Olav og jeg er rammet av Aerofilis Mobilis og Aerofilis Spottalis. Det gjør at jeg fra tid til annen må reise med fly, og helst med mellomlandinger, og at jeg må ta bilder av fly. Det finnes ingen kjent kur for disse sykdommene, som hovedsakelig rammer menn.

Da skal jeg ut på ny tur og denne gang så blir det en noe spesiell tur. De som jeg har fortalt om turen har bare ristet på hodet, i hvert fall de som ikke er her på forumet... Så nå er dere advart

Hadde egentlig tenkt å reise en helt annen plass, men ombestemte meg da jeg fant ut at det skulle være regntid der...

Dette blir den lengste ferieturen jeg har hatt (som inkluderer fly), i tid altså. Og jeg vil prøve, så godt jeg kan, å gjøre dette til en live-rapport.

Billetter ble kjøpt hos Farmer og hos selskapet som skal frakte meg på noen strekninger. Prisen blir ikke diskutert...

Jeg vil komme med clues til hvor jeg skal videre etter hvert og de 2 første cluene er: 1: 10/28 2: 1815,4
Så da er det bare å gjette, eller vente å se hvor jeg rapporterer fra.

Har fått en del hjelp fra forskjellige forumister. Tusen takk til disse

Har fått sjekket inn på de 3 første leg'ene og sete 18F, 21A og 12F er valgt. Men vil prøve å få kapret til meg 17A eller F på første flighten, som overraskende nok () går til FRA.

Stay tuned...

Posting Rules