![]() |
|
![]() |
#1 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Da skal jeg ut på ny tur og denne gang så blir det en noe spesiell tur. De som jeg har fortalt om turen har bare ristet på hodet, i hvert fall de som ikke er her på forumet... Så nå er dere advart ![]() Hadde egentlig tenkt å reise en helt annen plass, men ombestemte meg da jeg fant ut at det skulle være regntid der... Dette blir den lengste ferieturen jeg har hatt (som inkluderer fly), i tid altså. Og jeg vil prøve, så godt jeg kan, å gjøre dette til en live-rapport. Billetter ble kjøpt hos Farmer og hos selskapet som skal frakte meg på noen strekninger. Prisen blir ikke diskutert... ![]() Jeg vil komme med clues til hvor jeg skal videre etter hvert og de 2 første cluene er: 1: 10/28 2: 1815,4 Så da er det bare å gjette, eller vente å se hvor jeg rapporterer fra. Har fått en del hjelp fra forskjellige forumister. Tusen takk til disse ![]() Har fått sjekket inn på de 3 første leg'ene og sete 18F, 21A og 12F er valgt. Men vil prøve å få kapret til meg 17A eller F på første flighten, som overraskende nok ( ![]() Stay tuned...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Haring - the photos | BSSW | Bilder & foto | 13 | 21-08-2009 14:34 |