Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 25-07-2009, 03:04   #11
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: Haring

Da fortsetter man reisen.

Etter at Dag og jeg var ferdige inne i hangarene til CO, så kjørte jeg Dag hjem før jeg fylte bensin på bilen og leverte den tilbake til AVIS.

Jeg fikk kommet til riktig terminal og sjekket inn helt frem til SXM, boardingpass ble skrevet ut og kofferten forsvant. Fikk valgt sete 3A på første leg. Materiell var B737-300. Havnet først på siden av en småbarnsfar som reiste med mor og datter. Pga at US Airways kun har 3 O2 masker per 3 seter på høyre side av flyet og 4 på venstre side, så måtte han ha barnet på fanget sitt under take-off pga at moren satt på 3E. Etter take-off så byttet han sete med moren og hun havnet da, sammen med barnet, ved siden av meg.

Lekte litt med jenta ila flyturen. Mat fikk hun også, fra flaske, og en gang så klemte hun på tuten uten å ha tuten i munnen, gjett hvor melken som kom ut havnet...? Jo, riktig, på meg... Men det gjorde ikke noe, så mye var det ikke.

Siden jeg satt ved bulkhead så tok jeg ikke knyttnevetesten. Men dette fant jeg i lommen foran meg:

Og denne fikk jeg utdelt. Sjekket ikke bildet før etter jeg kom av flyet, så dere får beklage kvaliteten...

Denne rullebanen tok vi av fra

Her tror jeg nok ikke at jeg ville vært under...

PacMan og gjengen Eller var det kakediagramene til Someone som har rotet seg ut på ville veier?

Til Martin. Du får prøve å ignorere det som du ser til høyre for MDene

Da var jeg godt på vei til Sint Maarten, og ankommet PHX.

Mere snart, men først middag...

Posting Rules