Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 02-05-2005, 17:08   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,460
Default Re: Hvordan går det egentlig for SAS og opprettelse av ruten OSL-EWR


Fra A.net:
Quote:
This allows the A330-200 to seat 256 passengers in a three class configuration, or alternatively 293 in two classes.
Fra Airbus.com:
Quote:
Flying 253 passengers in a three-class cabin layout

Ikke helt paa jordet. Konfigurasjonen er bestemt av operatoeren, ikke fabrikanten, og dennes tall er ikke noedvendigvis basert paa samme forutsetninger. SAS har ogsaa bedre plass ombord enn mange av konkurrentene. De som har sittet i turistkabinen til Virgin skjoenner hva jeg mener ....

__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hvordan går Oslo ruten til BA? kristian Flyforum 24 06-08-2016 20:14
Hvordan går UA sin rute OSL-EWR? Dash Småprat 7 22-02-2014 21:06
Hvordan går ruten Oslo-Fagernes? EB Flyforum 16 15-09-2010 19:47
Hvordan går det egentlig til og fra Rygge?? JetBlue Flyforum 1 24-09-2009 11:48
SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det? Stoarn Flyforum 44 26-11-2008 13:58


All times are GMT +2. The time now is 11:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.