Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 08-06-2009, 10:51   #11
KennethGS
N/A
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
Default Re: Hvorfor (ikke) fly med FR (splittet fra "Jomfrutur til Alicante")

Er ikke i tvil om at alt Kaptein Krok skrev stemmer....

Ja, ja, man kan vifte med statistikker og MOL's propaganda til krampa tar dere, men faktum er at FR har hatt mange hendelser de siste årene.
Hullene i osteskivene har nesten vært på linje mange ganger, og man kan nesten begynne å sette penger på hvor lenge det er igjen til det går virkelig galt...

Når FR diverter til OSL på en tåkedag, direkte eller etter ett landingsforsøk, fordi man ikke har med fuel til å ligge i holding, så sier det meg at noen liker å leke for nærme kanten for å spare penger...
KennethGS is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hvorfor har ikke Norge fly i "Jumbojet-klassen"? LN-DAG Småprat 102 28-10-2013 19:00
Hva er behagelig å fly med? (splittet fra "DYs lengste ruter") Basse-HAU Småprat 66 29-12-2011 23:10
Fra "Fly smart" til "Mr. Bissniss" EB Flyforum 65 25-04-2008 22:47


All times are GMT +2. The time now is 19:18.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.