![]() |
|
![]() |
#11 |
N/A
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
|
![]()
Er ikke i tvil om at alt Kaptein Krok skrev stemmer....
Ja, ja, man kan vifte med statistikker og MOL's propaganda til krampa tar dere, men faktum er at FR har hatt mange hendelser de siste årene. Hullene i osteskivene har nesten vært på linje mange ganger, og man kan nesten begynne å sette penger på hvor lenge det er igjen til det går virkelig galt... Når FR diverter til OSL på en tåkedag, direkte eller etter ett landingsforsøk, fordi man ikke har med fuel til å ligge i holding, så sier det meg at noen liker å leke for nærme kanten for å spare penger... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor har ikke Norge fly i "Jumbojet-klassen"? | LN-DAG | Småprat | 102 | 28-10-2013 19:00 |
Hva er behagelig å fly med? (splittet fra "DYs lengste ruter") | Basse-HAU | Småprat | 66 | 29-12-2011 23:10 |
Fra "Fly smart" til "Mr. Bissniss" | EB | Flyforum | 65 | 25-04-2008 22:47 |