![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
Bedre enn et monopol, ja. Jeg har vanskelig for å tro at fjerning av innenriks-bonus var alt som skulle til, og det springende punktet for at DY skulle starte 737-operasjoner.
Jeg betviler ikke at DY er mye av årsaken til at vi kan fly fryktelig billig i Norge - og at SAS gikk over til enveis-prising. Det jeg er skeptisk til er at manglende Eurobonus er årsaken til DYs suksess og grunnen til at SK måtte senke prisene. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobber flyselskapene i Norge får å få tilbake bonuspoeng i norge? | vstenhjem | Flyforum | 6 | 22-03-2010 00:54 |
Oppheve forbudet mot poengopptjening innenlands? (splittet fra Norwegian-mobil) | TOS | Flyforum | 14 | 03-02-2010 17:01 |
Vurdere rettssak mot Rygge | sail4fun | Flyforum | 7 | 27-01-2008 13:13 |
Ordførere mot bonuspoeng | AirbusTrond | Flyforum | 0 | 15-01-2007 13:58 |
Norconsult skal vurdere behov for tredje rullebane på OSL. | Herlov | Flyforum | 6 | 04-12-2005 20:15 |