![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Meget stille på lufthavnen. SGS og Norwegian tauer fly til og fra hangarer. En og annen flight kommer innom utover natten. Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt tidlig da..... Men ok
![]() ![]() Ha en fin "morgen" da! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra BOO.
Har fløyet PT82B fra OSL i natt.. 110kts headwing i fl190 gjorde sitt til at turen tok nærmere 3 timer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra litt nord om EVE. Vet ikke helt vindstyrken her, men sne i lufta er det definitivt. En uke med kraftig influensa har satt sine spor, så nå sitter jeg mutters alene våken mens alle julegjestene sover rundt i huset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go' morgen alle julenisser
![]() Her er det en times tid igjen av nattevakten, så bærer det hjem for noen timers søvn før en skal ut et par ærender, før huset vaskes og pyntes litt mere til jul, og til natten? ![]() ![]() Ha en strålende lillejulaften alle!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen. Dagen er 2 minutter lysere/lenger - det går da riktig vei om ikke så veldig fort. Huset er vasket og pyntet, mangler en del gaver men i løpet av formiddagen håper jeg å være klar for julefreden. Ha en god lillejulaften!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Lille julaften er atter en arbeidsdag for noen. Blir vel snart en gjennomgang av julens tv-program tenker jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God mårn ja! Siste dagen på jobb før før man setter snuten østover over Filefjell. Veimeldingene ser bra ut, så det blir nok jul i år og.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
Da er det på tide å hive tingene sine i sekken og gå 2 minutter bort til OSL og sjekke inn. I dag er det avgårde til Malaga for noen dager, bakerst i bussen i lag med de uvaskede massene.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum!
Siste dag før ferie og det er mildt sagt lite aktivitet her på jobben nå. Blir nok en relativt rolig dag uten for mye ad-hoc oppgaver ![]() Ha en flott lille-julaften alle sammen!
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Her begynner ting og komme på plass etter fredagen som ikke gikk helt etter planen, tannlegen fikset meg, armen til jenten leges - helgens julebord ble gode - og leiligheten er ren. Juleaften hos mine foreldre i morgen - gleder oss til en saftig turkey - men det kan virke som om jeg i halvsøvne har sagt ja til å kjøre mine besteforeldre hjem til Bærum etterpå...! Og jeg som trodde min pietistiske farmor ikke drakk engang...................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - bare litt småplukk som skal fikses, og ellers blir det nok en rolig dag på denne kanten. Ha en fin-fin dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da var det allerede noen kopper kaffe konsumert.....
Og da var det vel på tide meg frokost...... Ingen planer for dagen, eneste planen er å parkere seg i lenestolen ![]() Ha en fin lillejulaften-dag ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra MJF!
Jeg har ca 8,5 arbeidstimer igjen før jeg kan ta juleferie. Men hjemme er huset ferdigpyntet så det eneste som står på programmet i dag er innkjøp av juleøl, samt en tur innom WIAS HQ for å ønske mine kolleger der en god jul ![]() I kveld blir det pynting av juletre hjemme hos min bedre halvdel. Blir vel ikke senkveld der i gården heller da Snupp på 2,5 ofte er trøtt og i seng lenge før kl 20! Også må vi vel ikke glemme "Grevinnen og hovmester'n" i kveld heller ![]() E!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Jessheim....
Huset står ferdig pyntet, kjøleskapet er fullt, alle gaver på plass så nå kan jeg reise på jobb :-) Jobbing lillejulaften er en vane blitt men julaften kveld er nytt for meg og litt stusselig føler jeg, men håper at neste år blir det "likar" Ha en flott dag....
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul til alle sammen. Jobbing på lille julaften, men så er det fri til over nyttår. Jeg skal nok kikke innom forum litt innimellom.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her har man allerede vært på kontoret en stund og fått gjort litt arbeid. Eneste som gjennstår av juleforberedelser er å kjøpe julegave til modern. Itillegg blir det å hjelpe til med utpakking i forbindelse med flyttingen. Ifølge flyttebyrået er det snakk om over 200 kasser......og det er ihvertfall 170 igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
PS: Ta med litt varme nedover, for her er det ikke sommertemperaturer! God morgen fra Torrevieja forresten! Ser ut til at blir jul her også! Nå blir det frokost og deretter må vi ut å se oss litt om. Ha en fin lille julaften, dere! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag, her skal siste julegaver handles inn kombinert med litt julerengjøring, før roen skal få lov til å senke seg i kveld, antakeligvis med en lille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ahh, god formiddag frå Hurum!
Ikkje noko tåke her, bare ei rolig formiddag, med forum og kaffi. Kan det bli bedre? ![]() Skal nok muligens innom for å kikke i ein butikk og to, men det blir igrunn bare for morro, for pakker er unnagjort ![]() Ha ein trivelig innspurt til julekvelden! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille julaften fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 31 | 23-12-2011 22:05 |
God lille julaften | BSSW | Flyforum | 44 | 24-12-2009 07:54 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |