![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lille julaften fra Forus.
Stille og rolig dag på jobb. Så dagens planer blir å unnagjøre en del småting slik at man kan feire jul med god samvittighet. Er forøvrig skoleferie, og da blir det til at det blir "take your kid to work day". Ha en fin dag forumister. ![]()
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Og her på Solveien ligger tåka tett - Malmøya forsvant i går ettermiddag og har ikke vært sett siden. Her går det i pakking - ikke julepresanger dessverre - morgendagen blir tilbrakt i flyseter fra 06.25 til 20:44 Portland tid om allt går på vinger, med noe tid i kantiner - den lille Beaglen sover ved siden av meg her i koffferten - hun var velkommen til Norge etter en vaksine og mikrochip. Ha en god lille julaften
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo S! Klar for å gå på Trondheimstoget, men skal riktignok kun til Lillehammer. Jul hos svigers i år, altså, og fruen tok bilen opp i forgårs med pakker, ski og alle andre ukurante kolli. Får håpe skiføret holder seg der oppe, værmeldingen ser ikke lys ut for skiføret i Osloområdet.
TROR jeg er i mål med alle julegaver og julekort - håper det i alle fall, for nå begynner det å bli lovlig sent. ![]() En riktig god lille julaften til alle flynerdforumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen, ikke mye til julestemning for min del i hvertfall. Regn og syv pluss i Bodø i dag :/ I går var det i det minste snø da...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tåkeful morgen her på Sandaker også. En amputert dag på jobb venter før den siste julegaven må fikses. Itillegg må vi nok en tur på Ikea for å kjøpe noe stæsj til kåken. Tradisjonell lillejulaften med gravørret, dillstuede poteter og juleøl venter......og jeg ler sikkert like mye i år som i fjor når Chevy Chase skal gjøre klar til jul. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er en allerede i gang med litt julebakst. Bakte sjokoladekjeks (som er vanvittig gode) for et par uker siden, men nå er det tomt så da må nye lages. Senere i dag blir det å lage karamellpudding til desserten i morgen. Siden kona er jobb i dag og jeg har fri er det nok heller ikke noe vei utenom litt rydding i huset. Ellers blir nok neppe fruen bli når hun kommer hjem........
En løpetur må jeg også prøve å få til i løpet av kvelden. Må jo prøve å bli kvitt litt kalorier før nye skal inntaes i løpet av helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Ligger an til en svært rolig dag her også. Så skal ikke se vekk i fra at jeg får kommet meg hjem noen timer tidligere en vanlig. Dagens andre kaffekanne er på gang i trakteren.
Det obligatoriske husarbeidet ble unnagjort i går kveld i tillegg til at kjøleskapet ble fylt opp av det som godt er. Mistenker at vi brukte en del mer penger en det ENGM911 gjorde hos søta bror her om dagen. Nuvel. Ha en god dag forumister og en riktig god juletid til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Data warehouse consultant
|
![]()
God morgen fra gardermoen! Sitter og venter på SK4472 til Kirkenes og tar meg en kakao med krem. Freezing fog ute og -02/-02 ute. Flyene ser imidletid ut til å gå som normalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen, venstrehånda kjæler om kaffekoppen og kanelboller mens jeg kikker igjennom dagens gjøremål. Full arbeidsdag før en etterlengtet langhelg
![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata ! Et par timer til på jobben før kursen settes mot OSL og etter hvert AES. Sete 07C er sikret med SAS-maskinen av et eller annet slag. Sterk vind på Vigra kan jo bli moro. Så håper jeg på hummer til kvelds, men det kommer jo an på hvordan fangstforholdene har vært. God jul !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lillejulaften i fra hovedstaden. Juleferien nytes er ikke noe annet å si om det. I dag står omtrent ........ så mye på programmet. Husk på at det er siste Poldag før julaften, har dere ikke sikret dere godsakene innen kl 18:00 når Polet stenger kan dere ikke bare si at dere må kjøpe det i morra. For da er Polet stengt nemlig.
Husk også på kollektivtrafikken i jula, all kollektivtrafikk i Oslo/Akershus stopper kl 18:00-21:00 i morra og det kjøres spesielt restriktive ruter i morra og 1 juledag på landsbasis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Lillejulaften fra tåkete gardermoen. Gjennom Bag Drop og security på under 10 min på en dag som dette lover bra.
Kjørte forøvrig flytoget som nisse i dag, og ble møtt med et smil på stasjonen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lillejulaften fra Tromsø. Her har snøen ligget i en stund nå, og tross plussgrader ser det ut til å bli en hvit jul. Skrivinga fortsetter som normalt i dag, etterfulgt av de siste innkjøpene før jul senere. Ha en god dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - litt småplukk må gjøres for jobben, og litt småplukk må gjøres i heimen. Det meste i hus, men oppdaget at jeg har glemt alkoholfritt øl til sjåførene som stikker innom i jula (får ta det som et godt tegn).
Ha en fin fin dag!
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Siste dag på jobb dette året allerede unnagjort, med litt overtid. Nå blir det jul i Shanghai og så sol-og-varmeferie i Malaysia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tjohei fra Sandefjord!
Deilig å være hjemme etter en litt stresset hjemreise igår, men pinnekjøttet hos farmor smakte ekstra godt da. Oppe i 8-tiden var man også, får å kjøre morfar til røntgenundersøkelse i Tønsberg, og mens han var der gjorde man unna julegavehandlen på rundt 5-10 min. Må vel være en rekord av slag? Ellers blir det rolig resten av dagen, og ting blir vel sånn cirka samme prosedyre som forrige år. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra den forblåste Namdalskysten.
Lite søvn i natt, først oppe og hentet bror hjem fra julebord i tretida, så kom søster og mannebeinet hjem på godset klokka seks, samt at en dansk leverandør ringte å vekket meg klokka 8 for å ønske meg god jul. Da kapitulerte jeg og sto opp.. Her har alt av snø blåst eller regnet bort, så det ligger an til Grønn jul, men isen ligger igjen på veiene, så det er til tider veldig spennende å kjøre automobil.. Derfor holder vi oss innadørs og tar det med ro, men det ligger vel ann til siste innspurt i matforberedelsene.. Samt at jeg er påmeldt å få strødd gårdsveien.. Får vel ut å fyre opp ponnien! En god lille julaften til dere alle!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag nr. 2 fra TOS. Her har man drukket kaffe, lest avisa og prata skjit på jobb så langt, det er ikke mange sjeler på jobb i dag så arbeidslysten får vente til nyåret :-)
Tar en kort dag, må hjem snart og sveipe over resten av gulvene sånn at resten av julepynten kan settes ut og juletreet pyntes. God Jul til alle flynerder, reisende Macs og poengjegere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God vetlejuleafta
![]() Pakker er i orden. Juletreet kom akkurat oppi foten. Det blir ein siste handlerunde for å få nødvendig fast og flytande i hus før me setter oss tilbake i sofaen ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Bodø #2. 8 grader og regn minne lite om jul må jeg si. Har fri i dag så jeg har hørt rykter om at det da ska det vaskes og styres i heimen...
Ha en koselig dag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille julaften | BSSW | Flyforum | 44 | 24-12-2009 07:54 |
God dag lille julaften | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 23-12-2008 15:18 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |