![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for en interessant rapport. Hyggelig at British Airways hadde bra kabinfaktor på din rundtur og at de til og med brukte A321 på Oslo-ruten.
Problemet med selskaper som har gratis servering i Economy Class, er at de etter hvert har kuttet tungt ned på maten som tilbys - og i flere tilfeller vil det derfor være mer hensiktsmessig med et buy on board-opplegg. Drikke bør imidlertid alltid være gratis. Synes ofte at forsinkelser generelt fører til et mer stresset og mindre oppmerksomt crew. Ellers bekrefter vel din rapport at servicenivå ikke er statisk, men avhenger av dagsform, innstilling, kompetanse og motivasjon hos besetningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Høres ut som du hadde et mindre bra crew. Har aldri opplevd noe slikt med BA. Derimot er det ganske vanlig at de siste som blir servert i Club, må ta til takke med det som er igjen da de har gått tom for det meste populære valget av mat.
Dette har skjedd meg et par ganger og har da blitt tilbudt kompensasjon i form av ekstra godterier som sjokolade og en flaske champagne som plaster på såret. Opplevelsen din er nok ikke representativt for hvordan servicen vanligvis er hos BA. Jeg foreslår at du skriver en klage til BA om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Godsakene jeg fikk kom i en pose som jeg tok meg hjem. Den bestod av sjokolade og en flaske champagne. Sytes det var en hyggelig gest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() Lurer på om jeg skal sette meg bakerst med vilje neste gang.. Men da begynner de sikkert servering bakerst... Gjorde også det da jeg fløy de i høst, men da satt jeg allikevel på fjerde rad, i en 7-raders CE-kabin, med godt under 50% belegg.. Tror alle fikk det de ville ha og spise... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-FRA-SIN-LHR-OSL med Singapore Airlines i C (Lufthansa, SAS) | Rane Viking | TripReports | 23 | 30-03-2016 22:54 |
Med SAS fra OSL til KRS - ORD-LHR-OSL:BA | Cecilie | Reiseforum | 12 | 22-03-2013 15:52 |
BOO-OSL-LHR-NCL-LHR og LGW-OSL-BOO med DY og BA | eirikma | TripReports | 7 | 20-02-2011 12:25 |
Så har man prøv det også - Sofitel LHR T5 (inkl. OSL-LHR med BA) | Discus | TripReports | 38 | 15-12-2008 04:55 |
OSL-RIX-NCE-LHR-OSL med airBaltic og British Airways | LN-AØR | TripReports | 15 | 29-07-2008 17:55 |