Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 23-10-2008, 16:06   #11
BU662
critical mind
 
BU662's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
Default Re: Tredje Kvartalet

Quote:
Originally Posted by CK View Post
fullfinansiert eller ikke - de skal betales, og det i USD som har styrket seg 40% mot NOK den siste tiden. Kjsoer sier selv at fueltillegget ikke tas vekk bl.a. pga økte valutakostnader.

Tiedemand - hvor stor del av fuel-savings kommer utover det som er naturlig med innføringen av WLs på 737-800? (ikke negatvit ment, jeg bare lurer)
Det kommer fuel besparelser med tech-insert i flymotorene, som andre 737-800WL ikke har. I tillegg sparer DY via EFB en god del penger.

Mens hovedproblem av MD80 i forlik til 738 er AOG - ratio.
__________________
Business Analyst
BU662 is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
OSL - tredje rullebane PointMergeArrival Flyforum 42 12-06-2012 14:28
Norwegian redovisar idag ett rörelseresultat för tredje kvartalet branserud Flyforum 45 23-10-2011 12:53
Tredje A380 levert jojo1717 Flyforum 5 15-03-2008 16:47
Tredje nødlanding på en uke TG923 Flyforum 0 07-02-2007 04:08
Gardermoen og en tredje rullebane. Herlov Flyforum 9 30-05-2005 17:09


All times are GMT +2. The time now is 11:57.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.