![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du leser artikkelen, ser du at de plukket sene pax til andre avganger ut av køen og sjekket dem inn. Det skjedde tydeligvis ikke for Austrian ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og skjer det med andre i samme køen, så synes jeg ikke det er rart at han tenkte at det ville skje med ham også. Men sånn er det når man skal fly med SGS-handlede selskaper - lang sjekkinnkø. Ellers er SGS en god handler, hatt dem selv på MA. Men akkurat dette er et svakt punkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
|
![]()
Har det noe med saken å gjøre? Han står i køen. Registrerer at de plukker folk fra andre flighter etterhvert som fristen nærmer seg. Jeg ville selv også ventet at de ville plukket min flight hadde jeg stått der ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det jeg mener er at det høres rart ut at det går rundt folk som plukker ut folk som ikke har sjekket in. Jeg har ikke sett/hørt at det har vært praktisert på OSL før. Men det er kanskje nytt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
RIBRO: Jobber du for et handlingsselskap selv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I SAS køene så er det i alle fall mulighet for å ta kontakt med noen på gulvet, så at han klarte å miste flyet er vel 99% egen feil.[gitt at han faktisk var så tidlig på OSL som det skrytes av]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flyklapper
|
![]()
Vil anta at det var disse som silte køen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gitt nå at han var på plass 1,5 timer før avgang, som vi vel ikke kan hverken avkrefte eller verifisere, så kan ikke jeg forstå at det er hans ansvar om køene er så lange at de ikke får sjekket inn i tide. Da er det noe alvorlig galt fatt med rutinene for innsjekking/bemanningen i skrankene. Jeg ville nok undersøkt litt om mulighetene for å snike var tilstede, men det er ikke alle som ville gjort det. Hadde jeg havnet i en slik situasjon så hadde jeg blitt rimelig forbannet om jeg ikke fikk være med flyet etter å ha stått i kø fra 1,5 timer før avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
[Jeg ser ikke bort i fra at SGS har feilet stort her , men]
Hvor lange køer /hvor sakte skal det gå for å stå i kø i 1 time ? Syntes selv at det er veldig skjelden man bruker mer en 20minutter i kø som M pax. Og det selv om køen er lang og begynner ved inngangen til sperrebåndet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Stusser også litt over det der. Stod vel 45 minutter i kø på det verste på JFK en gang, men da var det enorme køer og et baggasjebånd som ikke ville samarbeide.
Klarer ikke helt å se hvordan vedkommende skal kunne klare å miste flighten på OSL hvis han var så tidlig ute som han hevder. Har stått maks 25 min i kø på OSL.
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 22-10-2008 at 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde nok ikke staatt en time med hue oppi raevva saann som denne karen. Dersom det var hoeysesong, hadde jeg nok satsa paa aa vaere der tidligere enn 1:30 dersom jeg skulle staa i M koe, gjennom sikkerhetskontroll etc. Hadde jeg vaert SAS hadde jeg nok satt en slik regel: Dersom du skal sjekke bagasje, maa denne vaere innsjekket minst 45 minutter foer avgang. Mer at det kan vaere koeer slik at man boer moete opp paa flyplassen mist 2 timer foer avgang.
Rart er det dog at SGS ikke tar ansvar. Jeg hadde nok bedt om aa faa snakke med en supervisor, men jeg hadde gjort det LENGE foer jeg hadde staatt en time i koe |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
kan man ha stått i feil kø først ? det skjer faktisk utrolig ofte....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Japan TransOcean landet mens ANA fortsatt sto midt på rullebanen | Trdfly | Flyforum | 1 | 04-06-2015 07:38 |
Satt i bussen mens flyet fløy over - tomt | imm | Flyforum | 6 | 26-03-2012 14:31 |
Dette skjer mens flyet står på bakken (VGTV) | Novair | Flyforum | 28 | 06-10-2009 01:13 |
Sto i bagasjekø da flyet lettet | sirpjalle | Flyforum | 28 | 02-07-2007 09:16 |
Propell reversert mens flyet var i lufta..... | SpotOn | Flyforum | 1 | 11-04-2006 17:10 |