Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 01-10-2008, 18:19   #10
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Jeg hadde faktisk en booking med DY som også ble endret - dog kun med 20 minutter, så det kan jeg godt leve med, så fremt de faktisk går på tid... Ut i fra den mailen jeg fikk fra DY om dette, virker det som om det var "helt greit" å bytte flight, og jeg forstod det også som om destinasjonen kunne endres - men dette er kanskje galt? Eventuelt at du kunne endre destinasjon mot pristillegg minus gebyr?
JoeW is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Drømmeferien til USA gikk i vasken: - Elendig service av Norwegian LN-TIB Småprat 52 21-07-2014 22:59
Elendig resultat fra Continental LN-TIB Flyforum 1 17-07-2008 17:40
Elendig bagasjeoppfølging av BA Farmer Flyforum 19 24-05-2008 17:58
-Elendig kostnadsbombe Trety Flyforum 3 14-11-2007 15:57


All times are GMT +2. The time now is 14:47.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.