![]() |
|
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
Jeg hadde faktisk en booking med DY som også ble endret - dog kun med 20 minutter, så det kan jeg godt leve med, så fremt de faktisk går på tid... Ut i fra den mailen jeg fikk fra DY om dette, virker det som om det var "helt greit" å bytte flight, og jeg forstod det også som om destinasjonen kunne endres - men dette er kanskje galt? Eventuelt at du kunne endre destinasjon mot pristillegg minus gebyr?
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Drømmeferien til USA gikk i vasken: - Elendig service av Norwegian | LN-TIB | Småprat | 52 | 21-07-2014 22:59 |
Elendig resultat fra Continental | LN-TIB | Flyforum | 1 | 17-07-2008 17:40 |
Elendig bagasjeoppfølging av BA | Farmer | Flyforum | 19 | 24-05-2008 17:58 |
-Elendig kostnadsbombe | Trety | Flyforum | 3 | 14-11-2007 15:57 |