Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-10-2008, 02:20   #21
Blackhawk
ScanFlyer Molded
 
Blackhawk's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Kjenner ett par stykker, som også har hatt negative erfaringer
med Norwegian sin booking/kundeservice og de som sitter der.
En av dem skulle prøve å høre på pris på en bestemt rute, men
fikk klart beskjed - at "nei, den ruten finnes ikke" (selv om den
gjorde nettopp det!). Så ble han koblet videre, der fikk han svaret
at den bestemte ruten ikke gikk den dagen (den gjorde det også!).
Da ble han lei, og sa "god jul" (dette var like før påsken) og la på - og
bestillte med et annet selskap i stedet. Anbefalte han å sende
e-post til til "refusjon@norwegian.no", men han ville dog ikke det.
Gjorde det for han (mot at jeg ikke tok med navnet hans), og sendte
info om hans brukererfaringer med Norwegian - som han da ikke hadde
fløyet med før.

Fikk da et høflig svar (noe standard-aktig) tilbake, om at de
beklaget situasjonen osv. Anbefaler å formidle brukererfaringer
rett til selskapet, uansett hvilket det skulle være - de kan ikke
forbedre seg dersom de ikke får tilbakemeldinger.
__________________
Mvh: Blackhawk
If it's a BOEING??, I'm NOT going!!...
Blackhawk is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 05:55   #22
DY Tech
Banned
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 381
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Vi hadde jo en "opplæringsansvarlig" i Norwegian som var svært aktiv på dette forumet en stund.

Hvis opplæringen i selskapet ligger på samme nivå som innleggene hans skjønner jeg godt at kundeservicen blir elendig!
DY Tech is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 11:10   #23
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,612
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Jeg mener DY her har utvist dårlig skjønsomhet.
Martin L har en god sak her og du bør sende saken din til Kjos slik at han blir klar over hvordan en endringssak ikke skal håndteres.
Det kan ikke være i DY's interesse og opptre overfor sine kunder på denne måten.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 15:47   #24
TOS
ScanFlyer Mile High Club
 
TOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Quote:
Originally Posted by DY Tech View Post
Vi hadde jo en "opplæringsansvarlig" i Norwegian som var svært aktiv på dette forumet en stund.

Hvis opplæringen i selskapet ligger på samme nivå som innleggene hans skjønner jeg godt at kundeservicen blir elendig!
Ja, der var vel ikke alltid graden av seriøsitet i innleggene veldig stor....
TOS is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 16:10   #25
MartinL
ScanFlyer Dusty
 
MartinL's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Brev utarbeides nå.....
MartinL is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 16:49   #26
Shadow
OSL Slave
 
Shadow's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Skal bli morsomt å sjekke "kunderservice'n" dems når jeg for første gang skal fly DY på Lørdag
__________________

Next flight(s):Tja, si det du
Shadow is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2008, 17:17   #27
MartinL
ScanFlyer Dusty
 
MartinL's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Det er viktig å skille snærr og barter her. Jeg har enda tilgode å oppleve noe negativt når jeg flyr med Norwegian. Problemet her er utelukkende kundesenteret og et difust regelverk.
MartinL is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 18:26   #28
Shadow
OSL Slave
 
Shadow's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Hadde en litt morsom en hos Røros idag, skal reise med DY i morra tidlig og prøvde å sjekke inn på automat før jeg gikk hjem fra OSL idag, det funka ikke. Så jeg stikker innom ei som sitter på checkin og blomstrer, spør om hu visste grunnen til at jeg ikke fikk sjekket inn, om det kunne være fordi det var en gruppebooking eller at det var fordi avgangen var i morra .... hu ser surt på meg (der jeg står i SAS uniformen min) "Åssen skal jeg vite det a ??? Du er hos Norwegian nå"

Men fant iallfall en som var villig til å hjelpe ... og nå sjekket inn på vindu nødutgang
__________________

Next flight(s):Tja, si det du
Shadow is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 18:45   #29
DY Tech
Banned
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 381
Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Quote:
Originally Posted by Shadow View Post
.... hu ser surt på meg (der jeg står i SAS uniformen min) "Åssen skal jeg vite det a ??? Du er hos Norwegian nå"

Hun hadde sikkert vært på "smilekurs" hos BEF!
DY Tech is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Drømmeferien til USA gikk i vasken: - Elendig service av Norwegian LN-TIB Småprat 52 21-07-2014 22:59
Elendig resultat fra Continental LN-TIB Flyforum 1 17-07-2008 17:40
Elendig bagasjeoppfølging av BA Farmer Flyforum 19 24-05-2008 17:58
-Elendig kostnadsbombe Trety Flyforum 3 14-11-2007 15:57


All times are GMT +2. The time now is 03:39.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.