![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
|
![]()
Kjenner ett par stykker, som også har hatt negative erfaringer
med Norwegian sin booking/kundeservice og de som sitter der. En av dem skulle prøve å høre på pris på en bestemt rute, men fikk klart beskjed - at "nei, den ruten finnes ikke" (selv om den gjorde nettopp det!). Så ble han koblet videre, der fikk han svaret at den bestemte ruten ikke gikk den dagen (den gjorde det også!). Da ble han lei, og sa "god jul" (dette var like før påsken) og la på - og bestillte med et annet selskap i stedet. Anbefalte han å sende e-post til til "refusjon@norwegian.no", men han ville dog ikke det. Gjorde det for han (mot at jeg ikke tok med navnet hans), og sendte info om hans brukererfaringer med Norwegian - som han da ikke hadde fløyet med før. Fikk da et høflig svar (noe standard-aktig) tilbake, om at de beklaget situasjonen osv. Anbefaler å formidle brukererfaringer rett til selskapet, uansett hvilket det skulle være - de kan ikke forbedre seg dersom de ikke får tilbakemeldinger.
__________________
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Drømmeferien til USA gikk i vasken: - Elendig service av Norwegian | LN-TIB | Småprat | 52 | 21-07-2014 22:59 |
Elendig resultat fra Continental | LN-TIB | Flyforum | 1 | 17-07-2008 17:40 |
Elendig bagasjeoppfølging av BA | Farmer | Flyforum | 19 | 24-05-2008 17:58 |
-Elendig kostnadsbombe | Trety | Flyforum | 3 | 14-11-2007 15:57 |