![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
På IAD har de egen immigration/ankomsthall for de som skal fly videre. Veldig flott. Passkontroll, henting av bagasje, toll og avlevering av bagasje samt sikkerhetskontroll i det samme rommet. Alt var gjennomført på 10 minutter. Veldig bra opplegg. Kanskje dette kan være noe for OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De klarer det på transfer innenriks-utenriks, så de bør nok klare utenriks-innenriks også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sant nok, men her skal det sorteres i enda en haug(local bag, domestic transfer(ut på det båndet du snakker om) og international transfer(som i dag)). Men jo, det bør vel la seg gjøre, men ikke se bort i fra at det kan ta ennu lenger tid enn i dag å få bagen din
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
At transfer er transfer er jeg med på, men ikke at all bag skal gjennom tollen. Vanlig transfer går vel "av seg selv" vhja. strekkoder etc, men kan vanskelig se for meg sorteringen av dette når noe av bagen skal utleveres på båndet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Flyklapper
|
![]()
I USA skal alle passasjerer og all bagasje gjennom immigrasjon og toll ved innreise uansett bestemmelssted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men i Norge så skal ikke baggasje som er i transfer til en internasjonal destinasjon(utenfor No.) tollklareres i Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Flyklapper
|
![]()
Nå snakker vi da om IAD, gjør vi ikke...?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg trodde vi "tok IAD-løsningen" til OSL jeg...
EDIT: Ser at det muligens kun er jeg som gjorde det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei. IAD var et eksempel på hvordan transfers fra utland kan gjøres svært smidig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
begynner å bli "litt ferdig" med USA. Jentene holder fortsatt på en New York tur i året (for å hilse på han i bar overkropp i døra der dere vet*)). Reis heller til land der de ikke mistenker deg for å være skurk. De to siste rundreisene i Sør Amerika har vært mye enklere og de bruker $ i Ecuador samt at prisene er enda lavere. *) hint: klær
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
50 prosent flere EuroBonus-poeng med Hertz | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 27-10-2011 08:56 |
Trafikktall juni 2010: 25 prosent passasjervekst | FlightDeck | Flyforum | 6 | 07-07-2010 13:47 |
Prosent nordmenn på SK CPH-BKK | Chriscross | Flyforum | 39 | 07-08-2009 23:31 |
65 prosent flere norske til USA denne sommeren | LN-RKF | Flyforum | 33 | 20-08-2008 21:50 |
Finnair: 19 prosent flere passasjerer i fjor | MD90 | Flyforum | 3 | 12-01-2005 12:04 |