![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I går tok jeg og noen flere en dagstur til Kastrup og Flyvegrillen. De fleste av oss dro hjem i går, mens noen var igjen til i dag. Været var greit nok med noen skikkelige regnskurer innimellom. Men det var blå himmel og sol på begynnelsen av dagen, noe de første bildene bærer preg av mht. motlys.
Over til bildene. Håper dere liker dem, og kommentarer tas imot med takk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by flyKSU; 03-05-2008 at 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ENDELIG fikk jeg den! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() Vi traff på en meget hyggelig danske som mer en gjerne ville vise oss irundt, og tok oss med på en skikkelig rundtur rundt flyplassen. Utrolig morsomt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by flyKSU; 03-05-2008 at 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og det var det for i dag. Hit må jeg i alle fall igjen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder, flott med litt annet enn fokker fra deg.... hehehehe!!
Edit: For all del, sikkert en flott tur, men du kan glede deg mer til neste.. haha. Takk for titten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Nydelig , flott serie
![]() Åssen kom du deg mellom terminalen og flyvergrillen ? Jeg må bare dit
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ta toget fra CPH Perrong 2 til Tårnby (første stasjon). Gå av der og opp. Ta buss nr. 30 fra busstoppen utenfor togstasjonen, og gå av når du ser et skilt på høyre side som det står "Flyvergrillen" på. Så bare går du ca. 100 m fremover, så er du der. Du kan også ta taxi til Amager Landevej 290. Koster ca 80 kr fra T3.
(Vi måtte forøvrig ha en veldig detaljrik reiseveiledning fra en av de lokalkjente, ellers hadde vi aldri funnet frem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Skal fly 340 om et par uker, kult å se den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fantastiske bilder med stor F
![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er jo leiebil et godt alternativ!!
![]()
![]() |
#13 |
www.lch78.net
|
![]()
veit nu ikke helt det da.. iallfall ikke når man er fylt 16
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget flott serie dette her fly1980, dette var noe annet en det du får på Kvernberget.
![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kjempeflotte bilder - og mange spennende fly! Jeg har ikke vært på Flyvergrillen på mange år, men det er et utrolig fint spottersted
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har nå syklet Kastrup rundt uten å finne Flyvegrillen. Hvor i alle dager ligger den???
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
http://krak.dk/query?what=cs&search_...llen&geo_area= http://www.krak.dk/query?what=map&mo...=Flyvergrillen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Å det er vel ved Terminal 1 det da...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotteråret 2016 - OBS! Mange bilder | sirpjalle | Bilder & foto | 18 | 28-12-2016 07:14 |
Osl 18 juni. OBS! ALT FOR MANGE BILDER! | baselutvann | Bilder & foto | 15 | 05-09-2010 20:18 |
Vår og sommer 2010 (OBS:Mange bilder) | Novair | Bilder & foto | 12 | 27-08-2010 22:50 |
Fridag = ENGM OBS! mange bilder | baselutvann | Bilder & foto | 9 | 02-05-2010 08:04 |
AN-2 på Haga International Airport (OBS! MANGE bilder) | Madman | Bilder & foto | 2 | 05-06-2008 01:09 |