![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var uken med unger over - for denne gang. I går ble det hjemme med sykt barn - hyggelig!!! Nå er treningsøkten unnagjort og jeg gleder meg til en ettermiddag og kveld i et stille hus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ingenting ordinært på planen, mulig at det blir en spasér tur ute mens det enda er varmegrader.
3 dager igjen av ferien, og én måned igjen i Servisair.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, ser ut i det går å tenker godt jeg er syk i dag så jeg slipper å gå ut. Men vi får se hva dagen bringer... Ha en flott dag som dedikeres til LN-NOB
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra et av hovedstadens gjeveste nabolag, om man skal tro Aften. Og det skal man ikke! Andelår er lagt i rødvin og krydder. Det er klart for lørdagens kjappe og overflatiske leilighetsvask og handle-formiddagspils(?)-avis-runde om en liten stund...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag ettermiddag!
Sto opp tidlig (i mørket) og raste opp til OSL i GO-bilen for å forsøke å rekke å få med meg landingen til LN-NOB (http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=26392&page=8 ), men den kom litt før opprinnelig ankomsttid (sjekket på wap.osl.no før jeg gikk og la meg fredag kveld) - så hadde jeg kuttet dusjen med 10 minutter hadde jeg rukket det. GRRR Ellers fikk jeg endelig festet ACTA-logojeten til DY på minnebrikken, og andre bonuser var Sterlings 73G OY-MRE med winglets, NouvelAir A320, Thompsonfly 767-300ER som kom inn som "Bluescan", LN-KKX i knallrød Network Norway-farger, Croatia Airlines A320 (håndballcharter??) og LN-AIR (igjen bak to sett gjerder...). Det ble 184 bilder - før editering. Dårlige lysforhold gjør at en stor andel blir ubrukelig dessverre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God middag fra KRS.
Her regner det som vanlig. Dagen blir brukt i indretjenestens tegn hvis jeg bare orker å komme igang. Akkurat nå er det sofaen og håndball-vm! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her ute i Ørestaden holder man på å blåse bort. Ellers håper jeg at en stor og god frokost/brunch skal få det til å slutte å snurre rundt i hodet mitt. Like greit jeg ikke har bil da jeg neppe er kjørbar ennå etter gårsdagen
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta! Her viser gradestokken null grader, men vi slapp ihvertfall sneen og isen som var meldt.
Fortsatt ikke i toppform, men frokosten ser ut til aa holde seg nede. Naa staar Mansfield-Middlesborough for tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Arlanda lørdag formiddag (12/12) | GF1 | Bilder & foto | 4 | 14-12-2015 17:06 |
TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag | SE-DYD | Bilder & foto | 21 | 09-11-2010 22:16 |
Lørdag formiddag på sola | svgspotter | Bilder & foto | 8 | 02-01-2010 23:04 |
God lørdag formiddag | Twin Otter | Flyforum | 12 | 29-07-2007 02:42 |
God lørdag formiddag.. | FBU 4EVER | Flyforum | 6 | 03-02-2007 14:45 |