![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gårsdagen ble tilbragt i simulator.A330-ratingen er i boks.Sannsynligvis siste typekurs i min karriere i SAS.
Idag er det påskevær på Nærsnes.Ingen håndbøker som skal leses,ingen sjekklister pugges og da blir det vel en spasertur i det fine været! Og ikveld blir det sikkert en bedre middag med tilpasset følge fra vinkjelleren! Ha en bedre lørdag. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Blå himmel og sol her idag. Litt småklein etter gårsdagens bytur, men målet er å få lest litt iløpet av dagen før jeg tipper det blir en rolig kveld med mindre noen finner på å invitere meg ut på byen eller fest. Venter bare på at egget nå skal bli ferdig også står en god frokost for tur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God dag fra Fornebu : )
Jobbehelg og stille på telefonen betyr nettsurfing ![]() pent vær her i Oslo idag, og jeg kunne egentlig tenkt meg å være ett helt annet sted akkurat nå, som for ex vollen med Canon'en..
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nå blir det en tur til byen, med kafelunsj med kone og mor, og ikveld er det Peppes pizza med øl og DVD. Ha en kjempelørdag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor det er -3 og solskinn. Naboen var ute og luftet bikkja i fullt polarutstyr og saa skrekkslagen paa meg som kom tuslende i t-skjorte for aa hente avisen.
![]() Dagen byr paa indretjeneste og fotball .. om en droey time er det klart for Carew & Co. paa Fox! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Arlanda lørdag formiddag (12/12) | GF1 | Bilder & foto | 4 | 14-12-2015 17:06 |
TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag | SE-DYD | Bilder & foto | 21 | 09-11-2010 22:16 |
Lørdag formiddag på sola | svgspotter | Bilder & foto | 8 | 02-01-2010 23:04 |
Glad lørdag formiddag... | EB | Flyforum | 8 | 26-01-2008 15:58 |
God lørdag formiddag | Twin Otter | Flyforum | 12 | 29-07-2007 02:42 |