![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja klokken har jo passert ni så da kan man vel kalle det for en formiddag. jeg har forlengst startet på ferien. I dag går turen til gamle Lista Flystasjon der jeg skal være med i teamet som arrangerer en ungdomsfestival der nede. Det er første gang vi skal gjøre det og skal bruke en svær hangar til møter. Tarmac og gressplener til camping og aktiviteter.... Så sånn er det.
Impuls sine nettsider. Så dersom noen er ute å flyr og tenker seg innom Lista så må de ikke bli skremt om de ser en haug med telt og masse kjekk ungdom som har det kjekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Opp kl.05:45! Lys våken og full av tiltakslyst! Har ikke skjedd meg siden en gang i fjor sommer. En runde med vaskemaskinen er unnagjort og det blir vel en omgang til snart.
Nytt strykejern skal anskaffes da det gamle har begynt å lekke internt.Gressplenfrø skal såes.Det skal støvsuges,og hvis det fins energi tilbake,så skal kansje kjøkkenbordet slipes. Ha en bedre lørdag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. For en gang skyld skinner solen. Blir en tur til byen for å spe på garderoben i formiddag også blir det vel å finne på noe sprell ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura. Da var man nydusjet og ren, så blir det litt frokost, før turen går retning hovedstaden (via Lillestrøm for litt gitareffekthandling), og kvelden avsluttes med en gul familie på Colosseum i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag er det vel blitt, 12.02
![]() Et par timer til, så skal ungene på vift og jeg og kjerringa skal få oss en rolig kveld uten unger og tannpuss.... ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen er 23 grader pluss. Her er det reisedag idag, saa selvfoelgelig er det spaadd moekkavaer - inkusive bommelibom - for hele dagen. Vi faar haape Hartsfield ikke blir altfor hardt rammet ....
![]() Naa venter frokost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
fri fra jobb i dag og skal ikke gjøre noen ting i dag
![]() Eller skal jo slappe av da ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, jobbing til 23:30 på en Lørdag er jo uhyre spennende! Sitter å venter på at OH-LVE skal lande slik at jeg kan sende ut mitt eneste fly på 9 timer.. juuhu!!
Fra 17:00 til 21:20 har ikke jeg spesielt mye å gjøre.. får opp å titte på PK'n!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Gamlebyen. Her er det seanse med en del Ardbeg og Laproaig Quarter Cask for å ta igjen rolige feiringen i går. Snart skal en del folk fra Distrikts-Norge, bosatt i Oslo, gå ut i hovedstaden å gjøre den enda et hakk mer utrygg...:smokin :viking
Uten ønske om å gå den 1 år og 1 dag yngre ærede EB i næringen, så må jeg ha lov til å si dere.. dette er den beste vinen jeg har hatt i hus. Konsumert med and i går: Côtes de Nuits-Villages 2005 Patrice Rion, Bourgogne #44932, kr 229,90 (Moestue) Mørk og ungdommelig burgunder med innslag av bringebær, mørke skogsbær og florale overtoner på duft. Saftig og fyldig vin med sublim pinotfrukt i munnen, stor lengde og fast finish. Årgang 2005 fornekter seg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter jeg paa Hartsfield aa venter paa boarding. Vaeret er heldigvis bedre enn spaadd, saa det ser ut som at vi kommer avgaarde paa rute! Tjo-bing!!
Og LSK klarte bare uavgjort og RBK tapte, saa dette er bra for Stabaek! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
N/A
|
![]()
For min del gikk dagen med til vareopptelling... Kom nesten en kubikkmeter med flydeler på døra igår...
![]() Nye vingetanker, nytt trekk til hele flyet, "nose gear steering disconnect-kit with shimmy-damper", m.m... Er ikke bare motoren på LN-YJF som har fått en oppgradering før den skal fly nei... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Arlanda lørdag formiddag (12/12) | GF1 | Bilder & foto | 4 | 14-12-2015 17:06 |
TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag | SE-DYD | Bilder & foto | 21 | 09-11-2010 22:16 |
Lørdag formiddag på sola | svgspotter | Bilder & foto | 8 | 02-01-2010 23:04 |
Glad lørdag formiddag... | EB | Flyforum | 8 | 26-01-2008 15:58 |
God lørdag formiddag.. | FBU 4EVER | Flyforum | 6 | 03-02-2007 14:45 |