Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 19-01-2008, 21:16   #20
flyKSU
ScanFlyer Molded
 
flyKSU's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,048
Default Re: Hvorfor vækster København ikke mere end 2,5 %?

Quote:
Originally Posted by P.A. VIKING View Post
Det geniale med Norwegian, er vel spesielt satsningen nettop utenfor OSL, fra "distriktsnorge" ?
Joda, for all del. Norwegian har vært utrolig flink til å prioritere distriktene, og har gitt et løft til flytrafikken fra hele landet. Men de har da også gjort noen genistreker ifra OSL også. Det er jo tross alt de som har stått for flest nye Europeiske destinasjoner fra Gardermoen, og som har presset SAS NO til å lansere flere selv. Dersom DY ikke hadde eksistert i dagens form hadde jo SAS så og si hatt monopol på alt av trafikk fra OSL, og kunne bestemt reisemønstret til Nordmenn i mye større grad en i dag.

Gikk vel litt utenfor tema der. Men DY har hjulpet Gardermoen noe enormt med tanke på nye ruter og nye passasjerer mener jeg da, sammen med SAS som også har begynt å komme på offensiven for å få til mere ruter fra OSL.

Mener jeg...
flyKSU is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ice pilot er ikke mere sk931 Småprat 2 09-05-2012 15:44
Fare rules: End-on-end permitted - Hva betyr det? ILS2 Reiseforum 1 14-02-2012 12:04
Fly landede med en pax mere end det tog af med! Guest Flyforum 0 02-01-2006 12:46
Ikke mere støy med ny terminal på Gardermoen The Ticketor Flyforum 1 21-12-2004 14:55


All times are GMT +2. The time now is 03:17.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.