![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
|
![]()
Noen med litt innsikt i billettregler etc. som kan oppdatere meg på end-on-end prinsippet? Hvilke muligheter gir det ift. separate bestillinger etc.? Jeg har forstått at det også er gunstig ift. fuel dump, men jeg kommer nok aldri til å orke å sette meg inn i det.
Har prøvd å søke litt på nettet, men ble ikke fryktelig mye klokere... Last edited by ILS2; 13-02-2012 at 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,136
|
![]()
End-on-end betyr at man kan kombinere to eller flere priskomponenter. F.eks. du vil reise OSL-TRD og TRD-BOO, så kan disse to prisene kombineres i en PNR.
Litt samme prinsipp som single open jaw som flere har kjenner til. Man kan kombinere f.eks. en halv retur OSL-EWR med en halv retur ORD-OSL og prissette i en PNR, med et åpent gap mellom EWR og ORD. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og Icelandair: Hva betyr det nye samarbeidet? | BårdK | Reiseforum | 1 | 02-02-2011 17:26 |
End-of-life bilder | Discus | Flyhistorisk forum | 4 | 21-03-2010 22:30 |
* etter bookingklasse. Hva betyr det? | Someone | Flyforum | 2 | 27-02-2009 10:47 |
Fly landede med en pax mere end det tog af med! | Guest | Flyforum | 0 | 02-01-2006 12:46 |
OT: The end of the world | catocontrol | Flyforum | 0 | 23-05-2005 13:43 |