![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alle vet jo at de kabinansatte i SAS stort sett består av besteforeldre, og da sier det jo seg selv at slike holdninger vil komme til syne. Hvor mange har ikke opplevd og fått kommentarer fra sine besteforeldre på sine yngre dager grunnet påkledning?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
BRK - egentlig ikke fordømmelse, bare en slutning pga utsagnet.
Men man bør jo unngå det, for man vet aldri bakgrunnen og hele historien. Slik som mange de siste dager krasst har fordømt noen på grunnlag av en avisartikkel...
#84 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg forstår godt at man reagerer på den buksa der, men å agere var nok ikke helt riktig. Jeg hadde aldrig funnet på å gå rundt i den buksa der, med mindre jeg holdt på å pusse opp eller male, og jeg synes at dette tyder på manglende respekt for andre. Men har han lov å reise med buksa? Ja det har han vel, like mye som jeg har lov å synes at han er en dust som går kledd sånn.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Nettmøte på Dagbladet. no kl 13: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/06/502723.html
|
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ehh okay, dette har jo eskalert seg litt ut av dimensjonene...
For det første, så ser han rejecta typen ut som en boms - fakta! For det andre, så må den purseren(?) bli straffet eller refset for unødvendig negativ omtale i media osv, gjerne med sparken spør du meg. Spesielt når arbeidgiveren prøver å gjøre ting bedre. Og for det tredje, så har strengt tatt en fjær blitt til fem hønns. Hvem tror at media er nøytral i en slik sak? Her har man bevist gjort ALT for å få denne historien til å virke mer utrolig en den er, som dresskode og prestige og alt det tullet som ikke er sant. Og helt tilslutt, det at SAS må stille opp i nettmøte og forklare for "reisevante" nordmenn som har to reisedager i året at SAS IKKE har dresskode?! Folk er ikke helt riktige oppi hodene sine.. :clap Og ærligtalt, burde ikke VI vite bedre en å denge løs på hverandre her inne og ødelegge stemningen på dette forumet, pga en FA/P som mistet fattningen? hehe ![]()
#89 | |||||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Quote:
Det var setningen om at Shorts paa fly er en uting UANSETT hvor man skal reise som aapnet for mine kommentarer....jeg synes du er alltfor generel naar du avskriver shorts....mitt peong at er man kler seg etter forholdene og det utelukker ikke shorts.... ![]()
![]() |
#90 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
skal vi roe oss litt ned, mine herrer?
Vi kan vel væe enig om at dette er et tema der vi er uenige? |
![]() |
![]() |
#91 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#92 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig. Nå har vel de fleste av oss markert hvor vi står. Og vi kan vel også være enige om at dette ikke dreier seg om SAS?
Du verden, dette ble litt av en diskusjon! Det må være varmen som gjør det ... ![]() Edit: Det var altså CK jeg var enig med! |
![]() |
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her må jeg si meg fullstendig enig med EB og Someone. Det verste med å reise ekstremt ofte i USA er amerikanernes totale mangel på respekt for sine medpassasjerer. Nå er sommeren ankommet for full musikk og hva innebærer det?? Joda, amerikanske menn liker å sitte på Business og First i shorts som viser deres leverhvite ben. Etter de har satt seg ned tar de av seg skoene UTEN SOKKER selvsagt og voila! Et par gule føtter kommer til syne og blir synlige gjennom hele flighten og lunsjen..
Jeg kler meg ikke opp for å reise, men kler meg pen i tøyet fordi jeg ønsker det selv, samt av respekt for mine medpassasjerer. Det å reise i premium kabiner skal være en fest, man kler seg deretter.. Vår SAS venninne tok dog meget hardt i her... Vi snakker om en klasse flygninger på norsk innenriks. Jeg har selv dongeribukser som kom levert nye med mindre hull i. Vi snakker om både Evisu og Ben Sherman med bukser som koster masse penger (hullene er ikke den størrelsen den unge mannen hadde da han fikk kjeft av en SAS burugle, men dog). Jeg reiser gjerne i dongeri, men det må se skikkelig og rent ut, ville ikke gått i en slik dongeribukse med et slikt stort hull i.. det ser bare harry ut.. Og hvite sokker??? De skal kun brukes til å trene i.. |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tommy777: Så hullete bukser er ok bare de er dyre nok og hullene ikke for store? Javel.
Min siste ord i denne saken er at jeg ikke begriper at denne buksa er noe å hisse seg opp for. Jeg synes selv ikke slike bukser er pent, og kunne aldri tenke meg å gå i en sånn selv. Men slike bukser ser man da overalt nå om dagen. Tydeligvis er det mote i noen ungdomsmiljøer. Slikt bør man da faktisk takle, også ombord i SAS-fly. |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hjelpes, det er jo ikke grenser for hva som er uanstendig å gå kledd i... Fantastisk av SAS
![]()
#97 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morsomt å høre folk snakke om denne saken i dag kontra i går... Etter at fyren lot seg avbilde i dagens Dagbladet er ikke lenger SAS den store RENE, PENE ulven...
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#99 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ut fra hvordan han så ut på bildet, synes jeg ærlig talt - at han ikke var kledd for å fly med noen flyselskap. Det er jo tydelig at han også selv synes at klærne var litt "så som så", siden han hadde gjort visse justeringer (bl.a. at boxershortsen ikke skulle synes så godt gjennom buksa osv.)
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly man ikke ser hverdag #TRF | barteki | Bilder & foto | 3 | 10-07-2015 08:24 |
Når man IKKE ønsker seg oppgradering #firstworldproblems | petter380 | Reiseforum | 19 | 14-05-2013 23:03 |
Sånn gjør man det i Angola... | F35Landing | Flyforum | 14 | 15-10-2008 15:56 |
Sterling sjefen interesserer seg ikke for fly.....? | MartinL | Flyforum | 9 | 25-09-2008 15:46 |
Snart får man ikke med seg lighter og fyrstikker ombord i fly i USA | Arrow | Flyforum | 10 | 17-02-2005 13:37 |