![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det siger Almar Örn Hilmarsson i et interview i Take Off om sin fødeø, hvor han voksede op langt fra fly og andre moderne opfindelser.
"Jeg har aldrig interesseret mig for fly. Jeg interesserer mig for handel. For køb og salg og meget gerne for noget, der skaber værdier eller oplevelser for en helt masse mennesker. Som vi gør i Sterling. Men om det er møbler, frugt eller noget helt tredje er ikke afgørende." http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNews...&nNewsId=18091 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Måske det er er problemet...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
He he, ja ja - da skofter han i allefall ikke arbeidet, for å drive med
flyspotting i det minste. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Desverre så er det ikke et krav i selskapene at du må være interessert i fly for å jobbe der!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er vel helt naturlig det. Man behøver ikke være lidenskaplig opptatt av gjødsel for å jobbe i Yara heller...
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men!!! Skaper han og Sterling verdier???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Handel er han jo flink til. Det selskapet har jo byttet eier ørten ganger, nesten som en stollek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det kan jo være en stor ulempe å være flyinteressert også. Det er morsomt å leke flyselskap men mann skal jo tros alt drive butikk. Jeg tror faktisk Sterling trenger en sjeff som er mer opptatt av penger en fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja - og inntjeningen burde han vel også være opptatt av - eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Desuden mener flere analytikere idag, at Sterling har ondt i likviditeten og det er derfor de igår tyvstartede med at sælge sommerruter: Artikel på TakeOff Det er jo ikke første gang de har gjort det for at hente likviditet. Men når det er nødvendigt, så ved jeg ikke om jeg har lyst til at bestille hos dem så lang tid i forvejen. Med Sterlings økonomi, så er der en reel risiko for at der pludseligt ikke er flere penge og selskabet krakker. Med deres nye "vi går efter SAS-strategi" så ville jeg ihvertfald ikke satse mine sparepenge på dette selskab.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan ikke oppføre seg ombord i fly eller andre steder | krølle | Småprat | 4 | 15-05-2015 23:42 |
Sterling vet ikke hvem som handler deres fly... | laurenz | Flyforum | 10 | 20-09-2008 00:39 |
Sånn kler man seg ikke på et fly! | Concorde | Flyforum | 123 | 07-06-2007 13:57 |
Ikke bare trøndere som driter seg ut på fly! | Bizflyer | Flyforum | 0 | 18-01-2006 16:01 |
Snart får man ikke med seg lighter og fyrstikker ombord i fly i USA | Arrow | Flyforum | 10 | 17-02-2005 13:37 |