![]() |
|
![]() |
#61 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#62 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|||
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heller en høflig "lasaron" enn en uhøflig men pent antrukket person, men det er nå meg.
Jeg tror ikke hva man har på seg har så mye med hvor høflig eller uhøflig man er. |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#65 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ja det er "takken" man har igjen for å komme med informasjon, men i denne saken som i alle andre uttaler jeg meg som Geir ... Syntes dere virkelig at jeg er så jævlig pro SAS ?, nei jeg uttaler meg nok ikke spesielt negativ om SAS , men jeg roser da heller ikke SAS opp i skyene, men prøver og komme med fakta hvor jeg føler at det er riktig. Dette har jo utartet seg til å bli det verste drittkasting forumet når det gjelder SAS. Så spørr man seg hvorfor folk slutter å frekventere forumet ? F..., jeg har bare kommentert at jeg ikke liker å sitte ved siden av svette hårete mannebein ! |
||
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg liker heller ikke å sitte ved siden av svette, hårete mannebein, men jeg synes likevel personlig at grensen går ved bar overkropp. Har man ellers relativt rene klær og ikke har for mye kroppslukt eller parfyme så får man akseptere det. Singlet er nå uansett ikke noe plagg å bruke (syns nå jeg...
![]() Dette har vel knapt noe med SAS å gjøre, bortsett fra en CA som kanskje har dummet seg nokså mye ut.... |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan tempraturen på Hawaii ble ledetråden til kleskoden mellom Oslo og Bodø lurer jeg på...
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Det er da ganske utrolig hvordan enkelte bryr seg med hva andre velger å ha på seg. Kanskje man heller skulle passe sine egne saker? |
|
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En riktig festlig diskusjon, dette! Personlig synes jeg grensen går ved singlet - det bør ikke forekomme.. Og er det shorts, bør den være av en viss "kvalitet", dvs ikke treningsshorts. Dette gjelder uansett flystrekninger, og rett og slett av hensyn til medpassasjerer. Man sitter ganske tett, og ved matservering er det lite hyggelig og ha en fremmed manns bare skulder rett ved siden av seg. På charterfly på Syden er man selvsagt litt friere, men uansett sommervær ville jeg selv ikke reist med shorts på fly.
|
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor kommer respekten for andre mennesker inn??? Det finnes vel passasjerer rundt deg som har en annen bakgrunn - kanskje religionen også setter kleskoden.
Jeg stiller INGEN krav til hva slags klær du har på deg - du må gjerne reise i grilldress - så lenge det dekker det meste av kroppen din! |
![]() |
![]() |
#71 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Nå står han frem:
"Jeg fikk klart inntrykk av at den kabinansatte mente at jeg var kledt som en backpacker og hørte hjemme på et tog. Ikke på et fly, sier Sogheim til Dagbladet.no" http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/06/502701.html |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
...og med denne linken kan vi vel avkrefte med engang at dette ikke var noen ID90 passasjer?
#73 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og selv om jeg mener shorts ikke hører hjemme på fly så har jeg da ikke argumentert for noe forbud. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har null problemer med å bruke shorts og en kortermet pique-skjorte eller t-skjorte på flyvninger. Jeg kler meg etter været utenfor flyet. Jeg svetter ikke i dressen til og fra flyet fordi man skal kle seg "dannet" når man er ute og flyr, men jeg klarer alltid å se "ordentlig" ut allikevel.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | ||
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#78 | |||
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jamen så SE på den buksa, da!!! Hadde IKKE likt å sitte ved siden av ham!
Linken som kanskje noen ikke har husket å lese. Det dreier seg vel om å ta hensyn til sine medmennesker??? Og vise litt sunn fornuft? Mange synes visst de har rett til å plage andre uansett måte (f.eks parfyme). Purseren følte vel også ansvar for de passasjerer som var tvunget til å dele seterad med denne "velkledde" typen, selv om han uttrykte seg krøkkete. Poden hadde tydeligvis planlagt med under 2 timer fra fly til konfirmasjonsmiddag, så da skulle dette kanskje vært antrekket der også? Best var medpassasjeren som ble forarget - årlig 90 langflygninger med SAS og vurderer å bytte til Norwegian for å straffe SAS. Eh, langflygninger? Skremmende mye drittslenging i kommentarene under artikkelen. Man bør vel ikke ta avisreportasjer som heeelt korrekt fremstilling av noe...
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og nå er det bare å spørre i vei...
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/06/502723.html |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly man ikke ser hverdag #TRF | barteki | Bilder & foto | 3 | 10-07-2015 08:24 |
Når man IKKE ønsker seg oppgradering #firstworldproblems | petter380 | Reiseforum | 19 | 14-05-2013 23:03 |
Sånn gjør man det i Angola... | F35Landing | Flyforum | 14 | 15-10-2008 15:56 |
Sterling sjefen interesserer seg ikke for fly.....? | MartinL | Flyforum | 9 | 25-09-2008 15:46 |
Snart får man ikke med seg lighter og fyrstikker ombord i fly i USA | Arrow | Flyforum | 10 | 17-02-2005 13:37 |