![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Klesskode på fly…. Kan være noe for SAS?
Å sammenligne en flyreise med en konfirmasjon… artig…. Eller…. Kanskje mer latterlig! Er man redd for at andre skal komme borti seg… da er kropskondom en god løsning? Og da kan vi andre kle oss som vi måtte ønske…. ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Er man redd for kroppskontakt skjønner jeg godt at det lett kan oppstå "gnissninger". Er glad jeg ikke lider av hudfobi ![]() Vanlig sosial omgang med andre mennesker har jo en tendens til å inkludere en viss kroppskontakt. Skal man kle på seg i 30 varmegrader av frykt for å vekke anstøt har det gått for langt, mener nå jeg. |
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#44 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
#45 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror nok de fleste følelsen her i dette innlegget handler om SAS og ikke om klær...eller mangel på klær!
|
![]() |
![]() |
#48 | |||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
#49 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hadde en pax ombord engang som satt i shorts og t-skjorte. Det var varmt både ute og inne i kabinen. Jeg reagerte ikke på shortsen men da han tok av seg t-skjorten under frokostserveringen ombord og satte seg til rette med hårete overkropp ga jeg høflig beskjed om at det ikke var akseptabelt. Han tok på seg skjorten umiddelbart og beklaget. I dette tilfellet dreide det seg rett og slett om ubetenksomhet, som i mange andre tilfeller også er saken, tror jeg da.
#50 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er vel en mellomting mellom mørk jeans med fleacegenser og hårete bein vi snakker om ? Selv om jeg er "slank" så er å blir det trangt på de fleste 3&4 setere , og om naboen er over snittet stor og eller "tar for seg" av plass så blir det "kontakt", og jeg har _ikke_ hudfobi. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Man skal være anstendig når man er ute å reiser blant folk, det er normal dannelse mener nå jeg.
Flyverten/innen overreagerte kraftig, men det er respektløst å komme kledd som en dass også, både ovenfor besetningen og medpassasjerer.
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tar på meg litt penere klær når jeg flyr, men hullete bukse er trendy nå. Så deal with that, dere som er imot det. Folk må vel få gå i shorts på fly om man vil det. Hvis dere ikke vil sitte med disse, så kjøp biz-billett da hvis det er så nøye. For der er det sikkert færre som stiller med shorts og t-skjorte. Folk har forskjellige vaner og klesstil, så tåler dere ikke det, så hold dere hjemme da
![]() Hva definerer du som dannet, og hva er en reise? Er det tog fra Oslo til Drammen?
#57 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og ikke minst, hvem er det som bestemmer hva som er "dannet" nok? Klespolitiet? Er det udannet å gå i shorts i sterk sommervarme? Og er hullete bukser uakesptabelt? Det blir litt for dømmende dette. Kanskje problemt ligger hos de som tar seg nær av andre folks klesdrakt? De færreste går vel i singlet og shorts med mindre tempertauren tilseier det. Og i sterk sommervarme må det vel være ok å være litt mer lettkledd?
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#59 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Anstendig er et nøkkelord.. Hva som er anstendig er sefølgelig en ting man kan diskutere og aldri bli enige om, men jeg mener feks singlet eller kort løpeshorts ikke er passende, dvs uanstendig. Ifølge en skribent tidligere så var denne buksa ekstrem, kanskje viste det meste av trusa til denne karen, da er det uanstendig, uansett om det er mote eller ei..
Quote:
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly man ikke ser hverdag #TRF | barteki | Bilder & foto | 3 | 10-07-2015 08:24 |
Når man IKKE ønsker seg oppgradering #firstworldproblems | petter380 | Reiseforum | 19 | 14-05-2013 23:03 |
Sånn gjør man det i Angola... | F35Landing | Flyforum | 14 | 15-10-2008 15:56 |
Sterling sjefen interesserer seg ikke for fly.....? | MartinL | Flyforum | 9 | 25-09-2008 15:46 |
Snart får man ikke med seg lighter og fyrstikker ombord i fly i USA | Arrow | Flyforum | 10 | 17-02-2005 13:37 |