![]() |
|
![]() |
#1 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Passasjer ble utskjelt: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/05/502595.html
SAS gjør alt for å miste kunder:clap |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uheldig situasjon... Hører jeg en dårlig dag på jobben eller??
![]() Egil
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trøste og bære...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
ID-pax kanskje???
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Betryggende å vite at passasjerene må ha klær på seg.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
som infosjefen sier - -dette er ikke policy (moro å lese kommentarene under artiklen hver gang noen skriver noe om SAS). Heia Ola Dunk
|
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Noen mener fortsatt at det å fly er glamorøst, og at man skal kle seg deretter.
Men for folk flest (dvs. de som reiser med fly, og ikke jobber ombord), er det å fly et transportmiddel, hverken mer eller mindre. IMM
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Haha, for en IDIOT! Og disse her har ansvaret for sikkerheten til folk ombord. Betryggende med denne dømmekraften
![]()
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bekrefter det jeg alltid har sagt. Det finnes ingen varm og trivelig atmosfære ombord hos SK, dessverre. De prøver, men det blir for falskt. Savner gamle BU jeg. Besetningene fra distrikstbasene var virkelige gode. De er det heldigvis enda. Det finnes hederlige unntak og det gjelder intercont. Her blir man møtt på en virkelig god måte med trivelig besetning og god stemning.
Men det er vel ikke så morro å fly OSL-BOO.......
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I have said it before, and I'll say it again..
Noen mennesker passer bare ikke for luftfart, og de burde blitt kastet rett ut, eller evt. ned på baken i en stilling hvor en ikke konfronterer pax... |
![]() |
![]() |
#12 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Widerøe er også folkelige!!!
#14 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det var da ikke måte på generalisering, heller...
|
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Noen har fløyet alle SAS flyvninger siden oppstart...og da er det klart de kan komme med slike svar!
|
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Nå må ikke forumdeltagerne begi seg inn på en "pissingcontest" om hvem som liker eller ikke liker SAS.
Infosjefen i SAS gir en grei forklaring og ferdig med det. Personlig er jeg "så gammeldags" at jeg synes det er greit å være nogenlunde pen i klærne når man reiser og beveger seg i det offentlige rom. Jeg mener ikke at man skal reise i dress ei heller se ut som en lassaron. Litt personlig forfengelighet er det ingen som tar skade av. Jevnt over synes jeg det er mye pent å se som er en pryd for øye.Særlig av det kvinnelige kjønn. Det er nok av svetteluktene mannfolk som trenger noen råd på øret som denne karen fikk av en velmennende SAS desse i dette tilfellet. |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Personlig går jeg bare å venter på at nye sikkerhetsregler tilsier at man ikke kan ha med seg håndbagasje og ikke ha på seg klær! Alt for sikkerheten! Det er bare et tidsspørsmål! Belive me!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som folk flest altså.
|
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det finnes alltid gråsoner, men jeg steiler definitivt når fok stiller opp i shorts, singlet og slippers (skjer heldigvis ikke alt for ofte)! Mulig jeg også er gammeldags, men da viser man utpreget mangel på respekt for medpassasjerer/-mennesker.
Generelt mener jeg at man faktisk ikke kan gå kledd akkurat som man vil til enhver tid. Forøvrig observerer jeg, med ujevne mellomrom, også uniformert personell som har veldig lite respekt for uniformen og det faktum at man representerer arbeidsgiver og ikke seg selv. Eks. mannlig pilot med hestehale. Grøss og gru! Cloudius |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly man ikke ser hverdag #TRF | barteki | Bilder & foto | 3 | 10-07-2015 08:24 |
Når man IKKE ønsker seg oppgradering #firstworldproblems | petter380 | Reiseforum | 19 | 14-05-2013 23:03 |
Sånn gjør man det i Angola... | F35Landing | Flyforum | 14 | 15-10-2008 15:56 |
Sterling sjefen interesserer seg ikke for fly.....? | MartinL | Flyforum | 9 | 25-09-2008 15:46 |
Snart får man ikke med seg lighter og fyrstikker ombord i fly i USA | Arrow | Flyforum | 10 | 17-02-2005 13:37 |