![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er jeg klar for dag 1 av 2 som meddommer i Oslo Tingrett - blir spennende! Ellers håper jeg noen skrur opp varmen slik at hovedstaden igjen kan bli tørr!!! Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Litt småkjølig til nå, sommeren har ennå ikke sluppet helt til. Ellers blir det oppgavearbeid idag også da fristen nærmer seg faretruende fort. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kristiansand!
I dag går turen til Stockholm via CPH. Har selvfølgelig booket meg med SAS DK. Selv om konflikten er over i dag skal visst ikke SAS SE fly i dag heller. Det blir noen timer på jobb først, og så ettermiddagsflyet til CPH. Skal bli godt å få samlet noen poeng igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag - dette blir en kort uke - igjen! Men, nå er det ikke helligdag igjen før 25. desember!
Er det forresten noen som vil ha billetter til landskampene Norge-Malta 2/6 og/eller Norge-Ungarn 6. juni? Har du mulighetn til å komme og hente dem på Holbergs plass denne uken kan de kjøpes for 200! (vanlig pris 395). Send PM |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Grå morgen her over i sørvest , men det regner ikke og det er jo bra. Værmeldingen resten av uken var ikke så værst og det ser lovlig bra ut for kommende helg til flystevnet her på Sola. Kort og travel uke her i prosjektet.Imorgen er tid for SK4002 over fjellet til Lilleaker kontoret med retur på torsdag. Ha en fin dag og uke. Håper å treffe flest mulig av forumdeltagerne her på Sola til helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Frankfurt! Her regner det.
Ankom paa rute med Peter Max etter at Delta brakte meg en time forsinket til EWR. Dagen skal brukes til strategimoete og avslapning foer morgendagens moeter. Skulle gjerne tatt en tur med kameraet, men trenger litt bedre vaer foerst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad tirsdag fra Drammen. Grått og trist og 10 plussgrader - skal det ikke være juni om noen ytterst få dager...?
Dagen bringer to møter i hovedstaden, forhåpentlig innkjøp av høytrykkspyler og en aldri så liten - long overdue - treningsrunde på Nautilus. Ha en strålende dag allesammen.
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Det har vært dårlig med flyfangst her i dag, så vi supplerer heller med denne koselige karen fra utenfor døren min:
![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |