![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
For de som liker å trekke over atlanteren i en 757, har jeg gode nyheter. Nå blir det full, individuell underholdning også på kjip klasse. Her snakker vi om skikkelig AVOD
Bra jobba, Dag! Jeg vet du gjorde dette for å vinne meg som kunde ![]() ![]() Continental pressemelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,333
|
![]()
Kunne vi bare fått en 767-200 på Oslo ruten og det hadde blitt en favoritt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Godt at flere og flere selskaper ikke bare ser på oss bak gardina som cattle. Men faktisk vil gi oss underholdning, flott Continental :clap
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
Location: Egersund
Posts: 2,646
|
![]()
Nå er vel CO's 762'ere av temmelig ny dato, da, de ble bygget i 2001/2002 omtrent samtidig med deres 764'ere.
Og da har jeg et spørsmål til Dag: Stemmer det at alle CO's 767 har den "nye" cockpit'en (777-lookalike) som vel er standard på 767-400? Når det gjelder 762 til OSL er det vel slik at setekapasiteten på disse 762 er svært nær 752'en, så det er vel muligens fraktmengden som kan telle inn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,877
|
![]() Quote:
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Men når jeg kikker er det faktisk et flyselskap, CO som har kjøpt en del pax 762er og de er fra 2000! De fleste, inkludert UA har jo pensjonert alle 762ene fordi de begynner å trekke på åra. Så du har rett, man lærer noe nytt hver dag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Dag har da sagt dette? Men om det var i SEA eller ved en annen anledning husker jeg rett og slett ikke.. Det har jo ligget i kortene uansett. Jeg håper neste oppgradering blir på setefronten i 752, for de er ikke spesielt gode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]() Quote:
767-200 cockpit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,425
|
![]()
Jeg tror valget av 757 har like mye aa gjoere med at den har kortest rekkevidde ... CO har manko paa widebody og 762'ene trengs steder 757'en ikke kan naa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,333
|
![]()
Synd... For 757 velger jeg ikke frivillig transatlantisk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
757 er jo den vakreste Boeingen i trafikk.
Blir tur til TPA i mars, og da blir det 95% sikkert med CO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
:clap
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Wheaton, IL
Posts: 1,557
|
![]()
Heisann!
Ja, som Dag (Viking) nevner så har dette ligget i kortene en stund, og AVOD bak kommer med de nye setene. Quote:
![]() Tommy777, ja jeg prøver å dra deg over til EWR-OSL flighten... ![]() ![]() Dag
__________________
Mel Brooks: If God wanted us to fly, he would have given us tickets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,459
|
![]() Quote:
Boeing 767-400 ER cockpit
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
767-200 er forresten favoritten blandt CO-pilotene, selvfølgelig i tillegg til T7. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,459
|
![]() Quote:
Ouuppps!! Så ikke den jeg. Sorry! :huh:
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Dette er en meget bra forbedring i forhold til de andre amerikanske flyselskapene i økonomi. Det som fortsatt får meg til å holde UA tett til brystet er Economy Plus. Det er ikke alltid man klarer å oppgradere når man reiser privat selv om man er super elite medlem. Av og til er det bare rett og slett fullt framme med betalende passasjerer.. Men når firmaet betaler, er det jo selvsagt en annen historie. Da kjøper man jo et sete foran. Og jeg er fullstendig enig med argumentet å lande på bestemmelsesstedet på morran. Men så var det dette med å komme seg hjem igjen. Å lande på Newark kl 1400 og få 2 timer og 45 minutter ventetid der, svinger rimelig dårlig. Ifølge tidtabellen til CO, ville jeg ikke lande i Chicago før 1830. Så om du, Dag kunne flytte CO 1885 til å gå kl. 1515, hadde det vært strålende. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian: Plusgrade / oppgraderinger | FamilyGuy | Reiseforum | 5 | 30-08-2017 20:18 |
Oppgraderinger BA | Tommy777 | Reiseforum | 17 | 21-03-2011 16:57 |
Optiontown - status på oppgraderinger? | TOS_EBG | Reiseforum | 5 | 30-11-2009 05:27 |
Continental gjør det dårlig på CPH-EWR? | Herlov | Flyforum | 24 | 21-08-2006 15:59 |