![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og forum før den lille italieneren tar meg til toppen av byen. Gutta på Sjømaten har laget et gressenkemanns kit til middagen i kveld - og på polet venter noen flasker som både er forhåndsbestilt og betalt. Kjør på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Gikk ut på verandaen med kaffe for å se på måneformørkelse, men er visst ikke så mye å se før 06.10. Da er det joggetur om arvingen er like tøff som i går kveld. Og der kom hun ut av rommet med treningstøy. Vi skal visst også på ski og spise godteribolle i ettermiddag. Er nok fortsatt litt behov for nostalgi selv om man er 14 år. Uansett må det jobbes intensivt for å få tid til det.
Fransk smeltet ost i kveld og vinen bør vel komme fra Jura. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Kaffe og litt hjemmekontorering før litt kjøring hvor jeg til slutt (etter planen) skal ende opp på kontoret. TGIF.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hjemmekontoret. Minstemann er fulgt ti skolen, så får vel snart få han eldste ut døren. Nok å gjøre, på flere fronter, men satser på jobben forstyrrer minst mulig. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag. Noen timer med kontorering før helg.
Hadde visst ramlet inn en mail fra et Kløfta-aktig navn, som ønsker meg velkommen, men først blir det en natt hos Scandic i en annen by. To byer, to hoteller, to konserter, ett band ![]() Kanskje finner man ut hvem Alice er også..? Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her blir det en dag på sykehuset for litt væske tapping. Det har samlet seg godt opp ned i der nå. Hjem i ettermiddag forhåpentligvis.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra en liten park i Athen. Her prøver man å hente seg inn etter en kveld som endte opp som et uforglemmelig sjøslag.. En helt utrolig sjømat-middag nede i yacht-havnen og deretter en bar-runde i et herlig nabolag temmelig fritt for viking-barer osv. Litt kaos på hotellet da det er en haug med nordlendinger i treningsdrakter som har spilt fotball i går samt tydeligvis noe statsbesøk da det er væpnet politi overalt.
Straks 2A hjem til familien.. det blir så ufattelig godt med Knaus igjen nå. For en magisk tur med mye spennende butikk i mappen på vei hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Fredager er best! Ja og mandagen nærmer seg
![]() Kofferten er ferdig pakka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Etter hvert blir det en tur innover til bortekontoret, men jeg har nå startet herfra i det minste.
Har egentlig vært nok kveldsforlystelser de siste 3 dagene nå, så i kveld er vel egentlig planen mest å spise gulrøtter, drikke vann og se på TV. Fint det også, egentlig. Ha en ekstra best lørdag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
36 grader her i Chiang Mai er i meste laget
Blir vel en svømmetur etter at sola har gått ned, så en fotmassasje og en matbit - det er vel det jeg orker Ikke mange dagene til innsjekking for hjemreise Noen som vet om Lufthansa fanger opp at en førsteklassereisende kommer med en innenlandsflight med Thai først? Blir jo gjennomgående sjekket inn og sendt bagasje her fra CNX Hvis man går ut og sjekker inn på nytt i BKK får man jo følge hele veien via loungen til flyet
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Harstad. Noen timer med kontorering gjenstår her i vinterland. Så blir det etterhvert å komme seg ut til EVE før jeg forhåpentligvis går inn døra hjemme sånn ca i ti-tiden i kveld. Skal bli bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen fra det jyske, 7 uger er overstået i Thailand. Det føles pludselig mærkelig at være hjemme igen, men også dejligt. 24 timers rejse sidder stadigvæk i kroppen, det bliver svært at vende tilbage til normal hverdag. Hav en god weekend forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Få unnagjort fredagen først kanskje?
![]() G’morgen .. Snart klar for nok en firedagershelg. Blir stas det! Så får vi se hva slags liste konemor kommer opp med …. Men først skal hunder luftes og søppel settes ut. Og må jo gjennom arbeidsdagen også …. Ny Steven Wilson-skive ute i dag. Blir å sjekke ut på Spotify under lufteturen før postmannen bringer cd’en senere i dag .. ![]() Ha en grom fredag..! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Heisann fra ruinparken i Gamlebyen
Har hatt en hyggelig prat med ny biskop Men overflyging av en B52 hadde jeg ikke forventet..... Ha en god helg der du er. Med vennlig flyhilsen fra Ole Johan
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sånn, da var jeg hjemme igjen etter dagens besøk på sykehuset. Tappingen gikk fint og jeg er i grei form heldigvis. Alltid kjekt å gå på badevekten etter en slik sjau.
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Santiago. Indretjeneste og trening unnagjort - nå lunsj ved bassenget på treningssenteret. Greit med litt forandring. Ha en bra fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jaja god ettermiddag fra Oslo. Her har jeg jekket en pils etter en egentlig ok jobbøkt. Ingen jobb i helga heldigvis. Når jeg tenker meg om har jeg egentlig jobba nesten bare dagvakter siste måneden. Det er jo ikke helt bra for lønnslippen, samtidig som de vaktene ofte er veldig slitsomme. Burde kanskje justere litt på akkurat det (hilsen ansatt i 0% stilling som assisterende undervikarierende assistent og faktisk kan velge litt). Samtidig er jo også nattvakter særdeles langdryge uansett hvor lite eller mye som skjer. Akk i-landsproblemer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredager er aldri feil:-) | EB | Flyforum | 31 | 20-12-2024 15:56 |
Hurra for uker med doble fredager, god tirsdag! | Ståle | Flyforum | 13 | 30-04-2013 23:21 |
Fra 1 til 3 aktører mellom Oslo og Manchester på fredager | LN-KGL | Flyforum | 16 | 05-11-2011 23:26 |
kveldsrute mellom Oslo og Alta legges ned på fredager. | Nja | Flyforum | 0 | 13-11-2008 12:59 |