![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe og julemarsipan før jeg om en times tid setter kursen mot toppen av byen. Siste kontordag i 2024…så skal jeg vel kunne titte innom innboksene fra hjemmekontoret her på Ris frem til vi åpner igjen i 2025. For 33. gang skal vi markere at solen snur i disse dager…så da fylles hjemmet opp med venner. Njuta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Vel, vel jeg vet nå ikke helt om denne fredagen er det helt store. Tannlegen har sendt meg innkalling til 11.00 i dag. *Skrekk og gru* Jeg klarer heller ikke å finne unnskyldning for å avbestille timen så jeg får nok bare innfinne meg i pinerstolen litt senere i dag. Heldigvis blir lommeboken skånet fra lidelsene da regningen går til Helfo.
Ellers blir det et lite møte med jobb nå i dag samt at jeg må få gjort noe ærender. Bridge i kveld ser det ut til
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Hjemmekontor, mest for å gjøre alt mulig annet egentlig. Siden noen har lokket med en Aass, så blir det en tur til Drammen i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Denne fredagen er helt klart ikke feil.
Morgen fra Forus. Det er kaffe i koppen, og noen siste bestillinger skal sendes før jul slik at vi får varer etter nyttår. Deretter er det rydding i innboksen før det er en uke med julefri. ![]()
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Håpar på ei mindre regnfull jul. Har store ambisjonar om å få gjort mykje, må få gjort litt. Inkludert booke ein tur til HEL. Men no går det ikkje direktefly lenger
![]() ![]() ![]() Ha ein fin siste-arbeidsdag-ish før juleferien!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen,, Her er det peis og Evergood for alle penga. Ble vekket 05.30 av en kone som skulle på tennis-turnering som startet 06.30(!!!). Nest kone skal være på min egen alder
![]() Nå er det en del jobb før man skal pakke litt. Drosjebil er bestilt 18.00 og neste dag på jobb nå er oppmøte på OSL 9 januar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra gjemmekontoret. Siste innspurt før helgen før siste dagen før det er jul. Frykter jeg må ut en tur i helgen, for å skaffe siste gaven som skal deles ut på tirsdag. Er vel ikke mye folk på sånne kjøpesentre siste lørdag før jul? Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Selv om jeg er gammel så deler vi fremdeles seng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Elvebyen. Her startet dagen med badstu og bad i elven. Man våkner godt av sistnevnte. Snart sette kursen mot Color Line i Oslo for å hente flokken som kommer hjem i dag, før det nok blir gjemmekontor resten av dagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Spurte pent om å få jobbe i dag i stedet for 27. desember. Og det gikk fint. Så da ser jeg frem til julefri om noen timer. Merker på aktiviteten her på huset at mange har tatt fri, avspassering eller gjemmekontor allerede. Så spørs om man ikke får sett noen episoder av tv-serien i løpet av dagen? I mellomtiden må man også følge litt med på hva metrologene mener om morgendagens vær. Blir det biltur over fjellet eller rundt det sørlandske mon tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Startet med litt forsiktig kontorering herfra, men straks rettes snuta mot bortekontoret for årets nest siste kontordag.
Ha en best fredag
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Virker som du har slutta med cosylan (med eller uten alkohyler), eller så er hun eksepsjonelt urolig når hun står opp? Jeg sover så dypt på mårran at mannen min kan gjøre hva han vil, es wird immer weitergeschlafen
![]() Forsøker å samle opp 5gram motivasjon til siste hjemmekontordag, før ferie. Gleder meg veldig til å få samlet familien til helga, i all sykdomshelvettet skal det bli godt å bare fokusere på fine ting som å sitte sammen, spille spill, og prate.
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Jeg derimot, med årevis trening av å snike meg både unnå og inn, er det ultimate ninja ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Stiller meg bak den. Når hun skal stå opp skal det markeres slik at alle får det med seg og det skal gjerne taes en liten prat om saken, slik at hun kan føle seg helt sikker på at jeg ikke sovner igjen.
![]() Tror det er mye interessant dynamikk rundt oppstandelse, og ikke bare blant religiøse i Påsketider.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra OSL. Skal en dagstur til ARN.
Så her venter jeg til på neste fly. Helt utrolig at ikke det er noe fly mellom kl. 7 til 13 som går OSL-ARN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. I går fikk jeg mail fra vår venn Jukå, i Tokyo. Jeg måtte sende henne et julekort for få kontakt. Vår forrige kontakt var på Messenger da hun fikk facebook for 6 år siden, men det hadde hun kuttet ut for 5 år siden. Jeg fikk også booket både togbilletter i Usbekistan og hoteller der i går. Billigste alternativ fra Tashkent til Seoul var med Air Astana. 3800kr mot 6200 direkte med Uzbekistan Airlines. Når så en av variantene med Air Astan ga 23 timer i Almaty og 20 timer i Astan, så var valget enkelt. Nå gjenstår å booke hotel i Almaty, som jeg tror blir Hotel Kazakstan og muligens Hampton by Hilton i Astana. Så prøve å få registrert Eurobonus medlemskapet når jeg booker Korean air fra Busan til Narita. Så får man prøve å booke fly og hotel til og i Shanghai og Hongkong i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aldri feil med lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 16-09-2023 14:54 |
Lørdag i København er aldri feil | EB | Flyforum | 17 | 26-03-2023 14:51 |
Fredag er aldri feil… | EB | Flyforum | 20 | 23-09-2022 22:28 |