Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-03-2025, 06:07   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Endelig torsdag:-)

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før det blir en tur innom fysioterapeuten. Etter besøket/behandlingen så bærer det til toppen av Oslo igjen. Så ryktes det om AW på Majorstuen i ettermiddag/kveld…og siden jeg igjen er gressenkemann så blir jeg nok med på den runden.
EB is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 06:11   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: Endelig torsdag:-)

God morgen. I går fikk jeg det jeg tror på være presidentsuiten på Royal Garden så burde jo ha hotellkontor i dag, men frokost om 19 min før en drosje kjører meg til kontoret.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 06:40   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God torsdag fra tbanen. Her er det fullere enn vanlig vil jeg si. På vei til Radium og om to uker blir dette en vanskeligere oppgave hvor de skal like gjerne stenge Majorstuen-Borgen til nesten jul. Til Radium har jeg jo 23 bussen fra Brynseng men ring 3 i rush tar jo lang tid. I år gjør de ikke ting lett for oss som bruker tbanen. Til gjengjeld er det siste dag av kveldsavviket i sentrum i dag da.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 07:10   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Gjeeesp fra Athen. I går var det en fantastisk alenemiddag i en liten bukt så man fikk den gode gamle sydenfølelsen. Helt nydelig mat og Zorba på spellern. Nå er det gymen, fire møter og så en middag med en lokal helt i kveld. Hjemme lengselen er greit til stede nå og det ryktes sofaen på Knausen ca 20.03 i morgen.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bd491a79-dea3-4de0-8145-af337d1436ef.jpg
Views:	510
Size:	156.6 KB
ID:	55983  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 07:49   #5
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Vinterlig ute men det skal bli sol og en temperatur som skrives med røde tall, så det er en god start. Fikk lyst på boller i dag så da blir det frem med kjøkkenmaskinen etterpå

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 08:16   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra kontoret, hvor det kontoreres. Litt trening skal flettes inn, men for en gangs skyld er det null program for barna, så rene hverdagsluksusen der. Ha en fin dag
Old 13-03-2025, 08:42   #7
Gunnar
ScanFlyer Gold

God morgen fra kontoret. Solen skinner, og helgen kryper stadig nærmere. Men først kaffe og kontorering.
Old 13-03-2025, 09:53   #8
Futura
ScanFlyer Gold

God Strålende formiddag fra Lommedalen. Kona ble kjørt i Holmenkollen for nesten 4 timer siden, der hun skal være Liftwaffe, å passe på heisen opp i tårnet, frem til hun blir med bussen med kvinnelige hoppere til Drammen. Jeg sitter hjemme og er litt småforbanna på at kjærringa ikke klarer å lade opp bilen i god tid, så vi har rekkevidde som holder gjennom helgen. ID4'n trenger ca 36 timer på å lade seg fra 0 til 100% så da hun kom hjem med 20% kl 20 i går var det ikke mer enn 50% da vi dro til kollen. Jeg hadde forventet 80%. Nå må jeg bruke VW bussen når jeg skal på Nadderud og jobbe for Stabæk til kl 16.20 og så må jeg hjem og bytte til ID4, før jeg kjører til Drammen, der vi skal være til søndag for å arrangere Raw Air i Vikersund. Hadde hun sagt fra, kunne jeg kjørt henne til kollen med leaf'n istede, så hadde ID4'n fått nok strøm til at jeg kunne kjørt direkte til Drammen fra Nadderud. Arrrg. Vel vel, jeg får i stede glede meg over godt vær og at jeg i går, endelig, etter 5 mnd leting fant min DJI osmo Pocket gimbal kamera. Det kjøpte jeg 30.12 i 23 og tok det med, men hadde ikke fått åpnet det da vi dro på asia rundturen i januar i fjor. Det viste seg at jeg måtte ha en app på telefonen for å få brukt det, og min billige Samsung A14 ikke var god nok. I April fikk jeg kjøpt ny telefon, Samsung S22, som var god nok, så somlet jeg meg ikke til å bruke dette, før det ble borte. Nå har jeg installert app og installert minnekort fra et annet kamera. så da får jeg prøve å lære meg det i helgen. Forøvrig merkelig at Norge er det billigste landet å kjøpe minnekort av alle de 21 asiatiske land + Norge jeg har vert i de siste 14 mnd.
Vel vel, ha en god dag, forhåpentlig i strålende sol
Futura is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 12:56   #9
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Flyprat Re: Endelig torsdag:-)

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
God morgen. I går fikk jeg det jeg tror på være presidentsuiten på Royal Garden så burde jo ha hotellkontor i dag, men frokost om 19 min før en drosje kjører meg til kontoret.
Om du bor på rom 700 så stemmer det fint. Olav Tryggvason Suiten kalles den vel også. Har hatt noen netter der med festligheter og familie.. hehe.

Ellers skinner solen her i Skaun, alltid pent vær i Trøndelag!

Snart helg, før Oslo skal inntas neste uke igjen.

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 12:59   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Forus,
Flott vær her i sørvest og travelt som pokker i prosjektet.
Travle dager er bare luksus! Påsketuren ned til huset i Provence er i boks.
Det blir litt "våronn" i hagen i ettermiddag siden det er så bra vær.
Ha en flott dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 13:02   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra SC.. Her har vi kommet til ukens midterste arbeidsdag før det blir langhelg. Klarvær og sol.

Tikket akkurat inn en melding om at den norske skattemeldingen min er klar, men regner ikke med at den er noe annerledes enn den har vært de siste 25 åra .. 0, 0 og 0. Men neste uke kommer den andre ...

Velvel, nå skal det uansett kokes bikkjemat før jeg går igang med andre ting.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 17:51   #12
TG923
ScanFlyer Crusty

TG923's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
På vei til Radium og om to uker blir dette en vanskeligere oppgave hvor de skal like gjerne stenge Majorstuen-Borgen til nesten jul. Til Radium har jeg jo 23 bussen fra Brynseng men ring 3 i rush tar jo lang tid. I år gjør de ikke ting lett for oss som bruker T-banen.
Ta 28-bussen fra Majorstuen til Radiumhospitalet, men bruk holdeplassen i Kirkeveien like ved Valka så du kommer på før alle de andre som står utenfor Majorstuen skole
Første skal være på Radiumhospitalet kl. 0646, så det holder vel på en hverdag?
Old 13-03-2025, 19:47   #13
B747-8
ScanFlyer Crusty

Ja endelig torsdag og det nærmer seg den store reisehelgen for Martin og meg. Bare å glede seg...
B747-8 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 20:04   #14
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
...ID4'n trenger ca 36 timer på å lade seg fra 0 til 100%...
Kan vel være fornuftig med en telefon og et par kronasjer til en elektriker, skulle klart samme ladeøkt her hjemme på under 10 timer.
Har forøvrig tjent 12 kroner på å lade 70 kWt hjemme i mars med Tibber, som også passer på at jeg holder meg innenfor et passende kapasitetsledd

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2025, 23:00   #15
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God onsdag fra Chile. Litt hektisk uke og vipps så var det snart ukeslutt. Fortsatt sol og sommer - og digg sjømat.

Ezeiza is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules