![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en togtur gjennom Østerdalen og en for/ettermiddag sammen med nye kollegaer på Røros. Ender opp i Trondheim i kveld. Ha en spennende torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Merker det begynner bli litt kjølig om morgenen, så bør kanskje snart gå opp i jakketjukkelse? IKEA for å skaffe baderomsinnredning i kveld, om mens vi uansett har barnevakt så drar vi også ut for å spise. Men har ennå ikke helt bestemt hvor. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Hektisk uke... Så vidt hjemom en tur, skal ut i provinsen for å holde et foredrag. Og i kveld blir det WF til Sogndal og Sandane. Ha en roligere torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra danskebåten ETA København om rett under en time - ser at det har vært litt skyting der men men det skremmer ikke meg. Ser ut som det er gjengoppgjør og da blir tilfeldige sjeldent rammet. Hadde jo noen slike gjenger i Oslo i gamle dager også.
Så får jeg ta livets store valg om jeg gidder å være med skipet hjem eller hoppe av og brenne litt bonuspoeng for flyet. Men men overfarten har vært koselig nok - kom i prat i noen på en av restaurantene i går og minte dem på å slå av mobildata til sjøs. Det hadde dem glemt. Det er uansett vært lite vind og lite bølger, antagelig så lite som det kan bli. Selv småbåter hadde klart seg fint på Skagerak i natt. Sov godt gjorde jeg også i lugaren til en behagelig motordur. Ble uansett ikke noe nattklubb i natt - var ikke helt min aldersgruppe ombord... Hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et tog. Litt for travelt om dagen, så her sitter jeg og lurer litt på hvilken stasjon jeg skal av på i dag... Godt det er en oppfinnelse som kalles kalender. Ha en fin dag, med eller uten avtaler.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig whiskytur! To år siden sist. Går alt etter planen er vi i Campbeltown i kveld, etter fly, buss, tog og ferge. He en fin torsdag, med eller uten Springbank!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Super morgen fra Thon Rosenkrantz. Herlig frokost i Paleo er over og nå slapper vi av på rommet.
Rommet har en flott stol med velur trekk, den har jeg ikke brukt! ![]() ![]() Noe senere turen går utover mot osl for å fly hjem til Stavanger. Ha en flott dag da! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Gullstua på OSL. Da er det ut på tur igjen. Blåtur denne gangen. Kona har ikke peiling på hvor vi Skal, men håper hun blir fornøyd. Ha en flott dag til alle!
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hjelp...
jeg vet dette (sikkert) ikke er rette tråd, men kan noen være snill å hjelpe meg med avklaring? (Har svært alvorlig sykdom her og hodet fungerer ikke...) Jeg har en retur fra TOS-OSL-HAU, i SAS pluss, klasse A i morgen fredag 22. kl 13:55. Jeg vet ikke om jeg bør avbestille eller vente og heller booke om, jeg må hjem til HAU på et tidspunkt. Jeg ringte SAS to ganger nå og fikk to forskjellige beskjeder; den kan bookes om / avbestilles til og med dagen etter jeg skulle ha reist. Neste samtale fikk jeg beskjed om at jeg kunne vente et helt år etterpå egentlig retur. Dette finner jeg ingen plass, og de kunne ikke sende d til meg. Vet noen av dere hva som faktisk er reglene er for min billett? Jeg trodde endring / avbestilling måttegjøres FØR avreisetidspukt. På forhånd TUSEN TAKK for hjelpen!! -Cecilie (HAU) Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jo, men han trenger ikke gi det til henne
![]() Eller ikke....... Dessuten er vinlisten heller skral ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra LH ett eller annet til FRA. Heftig forsinkelse nå. 1 time siden opprinnelig tid og vi boarder. Begynner å spøke for connection til BLQ.
Meeeeeen... i blant kler Bongo seg opp som vanlige folk og booker gjennomgående billetter. Så da er man vel ikke sååååå nervøs. Ha en fjong dag Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hadde det ikke vært for at billetten i utgangspunktet var veldig billig så hadde jeg aldri spist på noen av restaurantene på DFDS. Igår en overprisa pizza som smakte bare deig omtrent - i dag en biff som var så til de grader seig. Har fått bedre på middels restauranter i Oslo til langt lavere priser. Personalet er forsåvidt hyggelige nok. Nei neste gang får det bli matpakke på danskebåten for maten her er altfor altfor dyr og altfor dårlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Tok danskebalja for et par år siden og booket bord i a la carte restauranten Marco Polo. Bestilte dagens 4-retter og det var faktisk overraskende bra. På returen ble det Steakhouse, men det var ganske slappe greier... Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig torsdag... | EB | Flyforum | 9 | 15-11-2018 21:26 |
Endelig torsdag... | EB | Flyforum | 9 | 30-11-2017 14:02 |
Endelig torsdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-06-2016 21:30 |
Endelig torsdag | LN-FHU | Flyforum | 10 | 17-12-2015 17:03 |