![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siste torsdag i november og siste arbeidsdag etter 17 år hos samme arbeidsgiver. Blir en dag med mye følelser... La dagen begynne:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Warszawa!
Her snør det for andre dag på rad, men først nå den faktisk legger seg! Billetter og time bestilt til ortoped i Norge neste uke. 700,- med SN. God deal! Ha en flott dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Fortsatt såvidt hvitt er oppunder Ring 3. Stiv og støl etter trening i går, men kommer meg nok både opp og ned fra kontorstolen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Akka bakka bunka rakka, det er dags for årets pinnekjøttur!!!
God morgen fra såvidt vestenfor. Om fire timer søvn fra ca nå, skal det banes, toges og flyes til kulinarisk høydepunkt i Nice. Stappen er ferdig laget, så det blir innsjekket bagasje. Akevitten ordnes selvfølgelig på OSL, og med forskjellige preferanser blir det i år to liter på fire mann og en kvinne. Burde holde. Og gjør det ikke det, blir det nightcap hos Elisabeth. Svært kostbart, svært underholdende. Artig slutt på november ønskes ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mor`n fra Groruddalen. Nok en flott morgen, selv om det er siste dag i november 2017 - i morgen folkens begynner julemåneden.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Klart og kaldt denne morgenen, så her vurderer man fortløpende om man skal fyre opp i peisen eller ikke. Ikke så voldsomt med planer denne dagen, men litt ymse nødvendigheter av typen husarbeid må nok til. I morgen blir det begravelse på denne kanten, så her må nok skjorte og dressjakke ordnes opp. Ellers har man regnet ut utfallet av forrige ukes Black Friday også. Svidde av over 4.000 på en intensiv netthandel, men så fikk man peilet inn både egne innkjøp og en håndfull julegaver i samme slengen. Å handle på nett denne ene dagen i året er verdt hver krone, målt opp mot å bli involvert i krigen på kjøpesentrene, hvor folk nesten er tilbøyelige til å slåss i rene nevekamper om alt fra kaffekapsler til TVer. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Kaldt med 3 minus i dag. Men blå himmel tross alt. Dagen er pakket med gjøremål, så her skal nok tiden fly. I morgen starter julekalenderne. Har jobbet mye med å få til en skikkelig bra julekalender på FinalCall i år, og det har vi til de grader lykkes med. Så dette gleder jeg meg til å presentere. Ha en fjong siste november dag. I morgen begynner vinteren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Brasilia. Uværsguden Fnate har brakt dem regn. Det trengte de. Nå sitter jeg i en Uber på vei til flyplassen. Rio neste.
I natt sov jeg endelig 9 timer og formen er bedre. 1 uke med forkjølelse, flyvning, sterk varme, lite søvn og 16 timers dager med kunder/transit gjorde ikke akkurat underverker for formen. Men i dag er siste dag. 2 events i Rio i dag. Så køya og hjem imorgen. Er sååååååå glad jeg fikk booket om billettene og slipper å sitte og kuke 2 dager i Rio. Ha en fin en.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. bikkjene lot meg slumre nesten til 7 i dag - det er bortimot rekord. Nå skin sola men det påstås at regnguden sender oss noen regndråper i ettermiddag.
Vurderer å innføre 31. november i år, men ser ut som det kan medføre litt praktiske problemer så vi får se. Får sende en tweet til DJT og høre om han er med. Men i ettermiddag er det ihvertfall Herreavdelingens Platesjappe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig torsdag... | EB | Flyforum | 9 | 15-11-2018 21:26 |
Endelig torsdag:-) | EB | Flyforum | 16 | 22-09-2017 09:12 |
Endelig torsdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-06-2016 21:30 |
Endelig torsdag | LN-FHU | Flyforum | 10 | 17-12-2015 17:03 |