![]() |
|
![]() |
#23 |
Upgrade me....
|
![]()
God mandag fra ATL. Her ble SK930 til CPH kansellert.
Var egentlig en superduper hjemreisestemning da SAS nok en gang hadde ordna med "complimentary upgrade" ! Fabelaktig! Så ble det jo da skuff å bli booket om til Delta Premium Select... Men! Så vandrer jeg inn i loungen å spør hvordan det er med seter osv, for jeg hadde fått beskjed om at jeg ikke hadde fått sete (seat at gate), og "min kjære bestemor bla bla bla" med mitt beste smil. "Slapp av mister, delta one" Er dog ikke helt overbevist enda. Jeg overlever nok veldig bra i Premium Select, men selvfølgelig, å fly Delta One hadde jo vært nice ![]() EDIT: Det ble Delta Premium Select, som setemessig var ett kjempeprodukt. Flyvertinnen som servet oss tror jeg hatet verden, så det trekker noe ned. Sikkert i kategorien "trenger en klem" Fikk også vite hvorfor SK maskinen ikke kunne fly hjem igjen. Og de hadde vist vært utsatt for ganske heftig turbulens, for flyet hadde skade på ett "fan blade". Høres jo relativt heftig ut, var sikkert en fæl tur om det er så galt at ting rister i stykker. PS. Fant en fin fin snøscooter restaurant i Florida. Twin Peaks. Last edited by Tjab; 18-02-2025 at 13:39. Reason: Snøscooter |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag !! | LN-FHU | Flyforum | 10 | 23-11-2015 16:46 |
God Mandag! | ErlA | Flyforum | 15 | 17-11-2014 18:28 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 03-11-2014 22:06 |
God mandag | Chriscross | Flyforum | 7 | 20-10-2014 21:00 |
God mandag | Someone | Flyforum | 18 | 06-09-2010 15:17 |