![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Mandag fra SVG, Sk4006 snart klar for å ta denne trøtte sjelen til Oslo for noen foredrag og møter!.
Merker at de lett kunne ha vært en time og tre ekstra i senga imorges. Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
-1 og frisk trampsykkeltur til jobb i morres. Nå er imidlertid varmen tilbake i kroppen og snart er kaffen i koppen ( you're a poet and didn't know it ) ![]() ![]() Ha en fantastisk mandag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Denne morgen +3 grader - opphold - tåka er vekk - det tørker opp og bare glede.
Mandag - dagen med mest møter interne og eksterne - oppsummering fra forige uke. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauning fra Sola!
Tipper vi våger oss på en Qatar Cargo maskin i dag og tar en liten "røykepause". Ellers blir dagen i opplæringens navn. Ha en fin en folkens! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra skogen. Venter fortsatt på vintertegn, da det foreløpig bare er høst. Gi meg en halvmeter snø sier nå jeg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her har man fått seg en kopp med te, som skal varme opp kroppen etter å ha gått til jobben i dag. +7 var det utenfor vinduet da jeg skulle gå. Oppholdsvær her, foreløpig i hvert fall. Planen for i dag, jobbe på kontoret, selv om jeg frykter en utflukt eller to ut på verkstedet. Skulle gjerne hatt ferie denne uka, men det går dessverre ikke, mye å gjøre her. Ha en fin mandag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra flytoget fra OSL. Ser ut til at jeg nesten rekker møtet 9:00. Ble ingen oppgraderinger over atlanteren denne, gangen. Fikk oppgradering begge veier bare for noen uker siden. Jeg legger skylden på NRKs reportasje om upgrades.
![]() Ha en god en alle som skal hjem for å planlegge neste tur.
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra UiS! Fint vær og i følge PC'en er det 6 grader. Eksamensforberedelser står på programmet for i dag.
God mandag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra et litt kjølig Trøndelag. Skyfritt, -2 og sola på vei opp over fjellkammen!
![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Flott og kjølig vær her over i sørvest. Ny arbeidsuke med mange nye oppgaver. Tempoet øker før slutten av året der mange deloppgaver skal sluttføres. Det merkes. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Akersgata. Det er godt å ha en kort uke i sikte. Torsdag og fredag er det avspasering og disse dagene tilbringes i min tredje hjemby: Berlin! God mandag ønskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Bråvåknet av et gigantisk tordenskrall klokken tre og dermed lå buikkjene omtrent oppå hverandre i hjørnet ved siden av senga mi ...
![]() Nå er det bare pissregn som avløses av en liten, men sterk kaldfront. Ryktes mulig kulderekord i morgen natt ... Global warming my a** ..... Fri i dag. Lite planer om å gjøre noe som helst, annet enn å ta en lur, som starter .. NÅ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
O`hellige hjul. Nå er det montert pigfree-dekk på kjerra, viktig når man bor i byen med alt det rare i.
Ellers godt å komme seg inn her igjen etter å ha glemt passordet for innlogging. Ha en superduper flott ettermiddag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Schweinhund, flypratflyet mitt er borte......Har jeg ikke som diamantmedlem i Flyprat gratis medlemskap hele livet???
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=128192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Las Vegas! Ligger foreløpig i sengen og følger Sjakk-VM på vg.no. Kaldt, helt ned i rundt 3-4 grader i natt.
Etterpå venter litt gambling, helikoptertur og god mat. Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |