![]() |
|
|
![]() |
#1 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra 37.000 fot på vei til BKK.
Intet mer å si enn at det er lenge til vi er fremme. Lovet flytid på 10t 05min så det skal eg overlever fra rad 6. Håper Airalo appen funker fint denne gangen også ved landing. Kan snart avvikle mitt thai nr som jeg har hatt siden 2006. Verden har blitt mer moderne og e-sim har funket på tidligere reiser. Blir en liten fest til kvelden. ![]() FQTV
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Kjøpte Regional pakke (18 land) siden jeg skal til Filippinene om et par dager. Så får jeg prøvd hvordan det funker. De andre gangene har jeg kjøpt for det landet jeg har vært i. btw, fikk beskjed nå at mitt bud på oppgradering på onsdag var godkjent så nå blir det PAL biz på en A321 BKK CEB. Hurra ![]() FQTV
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg personlig er fornøyd med Airalo, brukt det i USA, Serbia og Tyrkia og stort sett fungert greit. Veldig kjekt å bruke med Google Maps feks når man kjører litt rundt i USA.
Jaja god mandag fra Oslo, ikke så mye på agendaen i grunn i dag, men får vel ta en tur i butikken iallefall. Kanskje en treningsøkt, men jeg var på ski på lørdag og hadde en real styrkeøkt i går så kan vel kanskje med god samvittighet la være i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag !! | LN-FHU | Flyforum | 10 | 23-11-2015 16:46 |
God Mandag! | ErlA | Flyforum | 15 | 17-11-2014 18:28 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 03-11-2014 22:06 |
God mandag | Chriscross | Flyforum | 7 | 20-10-2014 21:00 |