![]() |
|
![]() |
#621 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Free Luigi
|
![]()
Hjelp - har onde tunger i SAS kødda med bookingen min? Når jeg prøver å sjekke inn får jeg beskjed om at jeg må sjekke inn på flyplassen??? Mens dattera mi blir innsjekket?? Vi er på samme booking. I tillegg fungerer ikke 21896400 overhodet, står bare «anrop mislyktes». Hvorfor skjer dette og har noen noen gode tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
La meg gjette: Infant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser SAS nå kopierer Norwegian, og sikkert mange andre, og lanserer SAS Transfer, hvor man kan booke transport fra flyplassen og videre. Brukte dette selv med Norwegian i sommer i Split, og om ikke annet så praktisk å samle det sammen med flybillettene og slippe lete rundt etter bakketransport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som vet om jeg får boardingkort i app når jeg sjekker in online med SAS fra ATL? Det er litt ulik praksis fra ulike USA-destinasjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Spørsmål om fast track. I følge SAS.no kan jeg som EBG;
"...ta med en venn eller opptil 4 av dine nærmeste familiemedlemmer gjennom fast track (hvis tilgjengelig) i Skandinavia. Gjelder for reiser med SAS hvis gjesten eller familiemedlemmene reiser på samme flygning." (https://www.sas.no/eurobonus/medlemsnivaer/) Har aldri fått dette til å fungere i praksis, i alle fall ikke på OSL. Hva er egentlig "trikset" her? Må jeg gå gjennom først (som ved adgang i lounge), eller er det andre triks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
SAS skriver 30% rabatt i en setning , og i neste 25% poengbonus på USA/Asia, og litt nedenfor " i Go", altså enten 25 eller 30% rabatt på bonusreiser, men bare i Go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Gjelder 30% bonusrabatt for Diamant alle strekninger, eller bare utvalgte ?
Er det i hele tatt prioritering på telefonen hos kundeservice for øverste medlemsnivåene? Laang ventetid siste døgnet før en får noen i tale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøvde å booke barnebillett til et spedbarn på innenriks, siden vi har ønske om en hel rad
Det gikk ikke, fordi barnebilletten ber om fødselsdato, og spedbarnet da ikke er gammelt nok. Noen som har erfaring med det? Man må kanskje ringe? Man må kanskje ringe inn? Tenker og kanskje reise med bilsete som er godkjent for fly |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Du skal prioriteres i køen, men det er bare dedikert personale man-fre 08.00-17.00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har problemer med og få overført poeng fra EBD til EBB. Prøvd i 3 dager nå men bare står og “spinner”. Noen andre med samme problemer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I fjor, nærmere bestemt 16. januar 2024, booket familiemedlemmer flybilletter hos sas direkte fra Bergen til Las Palmas for julen 2024 (21-28 desember), altså nesten et år før avreise. Nå ønsker de å bestille på nytt for julen 2025, men når jeg søker for de finner jeg ikke noe direkte på sas.no? Jeg regner med at vinterprogrammet 2025 ikke ligger ute enda, men at direkteruten ikke ligger inne i systemet enda, betyr det at de ikke vil fly direkte Bergen-Las Palmas, eller bør de bare smøre seg med litt tålmodighet?
![]() |
#635 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg lurer på diamant-fordelen med å ombooke billetter i Sas Go til annen avgang samme dag. Jeg har aldri brukt den før. Ser på nettsiden at den kun kan brukes på flyplassen, men det er jo ikke særlig nyttig hvis man vil ha senere avgang for å bli lenger i byen man er. Samtidig virker det som mange har booket om i appen, slik man kan med Sas plus Pro billetter. Spørsmålet mitt er: Går det an å booke om en Go-billett til senere avgang i appen hvis man er EBD. Og gjelder det alle i reisefølget i så fall? Er det noe som ekskluderer reisefølge med barn?
På forhånd takk for hjelp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Upgrade me....
|
![]()
Når jeg forsøker å booke reiser hos SAS (og andre Sky Team selskaper) så er det plent umulig å få til mer enn 2 stopp/3 legs.
Andre som opplever det samme? Feks lurer jeg på en reise som er KSU -> OSL -> CPH -> ATL -> BHM. Helt plent umulig i deres systemer, men om jeg starter reisen fra AES og flyr direkte til AMS går det fin fint med mellomlanding i ATL og videre ut.. Lurer på om SAS i det hele tatt er klar over dette da "hele" Norge er tenkt en eller annen by -> OSL -> CPH og så slutt destinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det ligger nok noen restriksjoner i prisene de har lagt inn og hva de selger på egne sider ifht SK-nummer vs andre/codeshare. Det er ofte det kommer opp underlige ting som at 60% av returflightene står som "utsolgt" eller at man ikke får booket business til tross for at det er ledig etc.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |