![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har i dag sittet og forsket litt på en mulig tur til Thailand i mars. Jeg vurderer å smelle til med en Z klasse billett til 20 høvdinger.
Men da jeg i dag skulle inn på sas.no for å se i matrisen over alternativer og priser, kommer det bare opp "gammeldags" format på utvalget, og ingen prisalternativer. Dvs det er umulig å booke biz class, kun "billett med full fleksibilitet". Den matrisen er jo veldig grei, da den viser flere dager og ulike billettyper. Men den som kommer frem nå er jo håpløs. Hvorfor er det av og til at matrisen er borte. Det har skjedd før! Noen som vet noe? Likeledes lurer jeg på om det er noen der ute som vet hvilken billettklasse man får som tilknytningsbillett når man skal reise Z klasse fra ARN eller CPH og må ta fly dit fra Norge. På forhånd takk for hjelp! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Er det forresten noen som vet om hvordan man beregner bonusuttak internt i f.eks. Asia? Lurte på om hvor mye poeng som går med til en tur BKK-MNL-BKK med TG?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Den matrisen du tenker på kommer ikke opp dersom du skal videre i Thailand fra BKK, men dersom du søker bare til BKK så skal du få den opp.
Om jeg ikke tar helt feil så er billetten du får på tilsluttningsflyvningen i bokkingklassen J eller Y, men det er det sikkert noen på forumet som vet dette bedre enn meg. EDIT: hmmmmm......får bare opp den "gamle" versjonen på sas.no jeg også. Sikkert noe feil i systemet. Matrisen du sikter til kommer derimot opp på de danske sidene. Last edited by LN-RRA; 21-11-2007 at 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ja, det har jeg også sett. Men i dette tilfellet søkte jeg spesifikt på KRS - BKK! Allikevel kom ikke matrisen opp!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
hmm....
sas.dk gav meg denne infoen på bookingklasse KRS-BKK 06.02.08 - 26.02.08 (fixed business) SK 2883 ZNOBIZ SK 973 ZNOBIZ SK 972 ZNOBIZ SK 2880 ZNOBIZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ja, jeg fikk den også opp på sas.dk. Hvorfor kommer den ikke opp på sas.no??
BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-booking til Asia | 737-405 | Reiseforum | 9 | 11-08-2014 17:01 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Finne igjen booking på sas.no | A346 | Reiseforum | 12 | 23-08-2010 23:21 |
Booking-klasse på SAS biletter. | Fredrik Propell | Flyforum | 32 | 01-07-2008 09:12 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |