![]() |
|
![]() |
#21 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
ANDROIIIID ER BEEEEEEEEST. Har hatt begge deler men siste 10-ish år har det vært all in på Samsung. Z-flip er en super telefon og jeg har nyeste versjonen liggende i en skuff for å ta over for gamle Z-flipen.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 23-12-2024 at 22:52. |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg hadde uansett klart fucke opp Android også. Akkurat der har jeg universale evner
|
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kona fikk tildelt en Slamsuger av jobben for noen år siden, og jeg ble utnevnt til Helpdesk for dingsen som hun ikke skjønte noenting av. Det holdt i 3 måneder.
|
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Stakkars deg og Elefanten. Dette må vi ta en alvorlig prat om....
|
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg hadde iPhone da den var kul og nyskapende. Det var i 2007...
Men snakker ikke iPhone ned av den grunn. Den er ganske enkel og idiotsikker og passer dermed utmerket for eldre og små barn. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Takk du ... ![]() Enkel, pålitelig og idiotsikker. For meg er det optimalt. Android for meg var mye knoting og mye irritasjon. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
For meg er iPhone endel av et system, jeg har MacBook Pro for jobb og privat - iPad Pro og HomePods - Apple CarPlay i bilen. Med AirPods Pro som automatisk skifter med hva jeg jobber med / fokus på, PodCast som Flipidden som fortsetter når jeg setter meg i bilen - jeg sparer tid og er effektiv og når jeg fikk en viktig kunde samtale mens jeg satt på Linje 17 fra Jernbane torget med iPhone og iPods Pro og kunne løse kundens problemer, er det ting som virker og lar meg levere - kunne sikkert være mere nerdy fancy - men når USD 80k må leveres er det mer viktig at ting fungerer sammen
#30 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har landet betydelig større kontrakter enn det med en Honor folde-telefon og en Thinkpad PC.. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Helt sikker på at alt det du beskriver fungerer 100% for deg, men er dypt uenig i at Thinkpad PC med Windows er en loesning, ThinkPad Hardware er flott med Linux, med Windows …. Er for spesielt interesserte - sitter med en kundes Thinkpad PC parallelt med min SalesForce MacBook Pro og Google Works med Gemini - det kan ikke sammenlignes. Uansett Hegel låter best, alt annet låter bæsj !
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 26 | 06-03-2017 20:09 |
God morgen fra Bangkok | Hypern | Flyforum | 7 | 18-06-2015 09:31 |
God lørdags morgen fra Conrad Bangkok. | C-klasse | Flyforum | 18 | 13-07-2014 14:10 |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God morgen fra Bangkok | Fly med oss | Flyforum | 20 | 05-07-2012 02:38 |