![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Her gikk innsjekk smertefritt igår. Bor på King executive corner room. Des verde ingen oppgradering siden suiteervar fullbooket. Men som erstatning fikk vi hele settet med Conrad elefanter. Mye nye venner for Fnate
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'whatever fra vestsørøst. Har tilbrakt aftenen med en Steve Hackett DVD og en flaske konjakk siden frue og guttunge var på popkonsert. Men nå er de hjemme, DVD'en er ferdig og tordenværet dundrer over hustaket. Vår store tøffe nyhund er ytterst nervøs, og gamlehunden hører ingenting .. Oh well, tid for bingen. fortsatt god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God natt fra Barbados. Ankom i ettermiddag med Virgin Atlantic sin A330-300 Flott maskin, god mat, bra underholdningssystem og vi landet paa rute. Reiste fra Torp onsdag ettermiddag, med Norwegian til Gatwick. Morroo aa se flere Norwegian fly der, inkludert Dreamlineren.
Jeg sov over paa Bloc Hotel, som ligger inne paa selve terminalen (syd), og stedet dekket mitt behov: En plass aa sove, og et bad. Skulle videre fra Gatwick paa stand by billett torsdgag morgen, men kom ikke med. Det ble derfor ei natt til paa Gatwick. Men men.... en tur inn til byen og treffe gamle venner, det var helt greit. Vel, paa tide aa komme seg i seng for min del. Klokka har bikket 12, og med 6 timers tidsforskjell saa kjenner jeg at senga er rette sted naa. God natt fra Barbados.
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morning from Mallorca - de sire 29 grader i skyggen - det blur godt varmt.
Mye flytrafikk over øya - ser at SAS - Norwegian, TUI og Thomass Cook har doble avganger mot denne øya i dag. God helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Norge! Nærmere bestemt fra kontoret i Akersgata. Noen må bygge landet i varmen. Nespresso og Farris er godsaker man nyter til arbeidet. Etterpå settes kursen for Østfold for litt terrasevin og ditto øl. Tør ikke håpe på reker, men det hadde vært knall. God lørdag. En spesiell hilsen til nordmenn i utlandet i disse dager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Ser ut til å bli nok en strålende sommerdag selv om metrologen havder det bare skal bli 27 grader i dag. I gang med å lage frokost til kone pone. De gamle kommer på middag i dag, så blir snart en tur ned til Strøm-Larsen for å finne noe godt fra glassmonteret til å slenge på grillen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Star Alliance only.
|
![]()
God morgen ja!
Blir en tur med Ingeborg Eriksdatter senere i dag. Det blir forøvrig en stor dag på BGO i dag: Både A340 fra SAS og B787 fra Norwegian - samtidig! Skal se om jeg får noen bra bilder av dem, forhåpentligvis sammen ![]() Ha en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Heathrow
Har noen timer å slå ihjel før ferden går videre til San Francisco. Tiden tilbringes i BA's Club Lounge nord, og selv om vi ikke er alene er det overaskende stille og rolig her. Sprudlevann på formiddagen er jo heller ikke å forakte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra flybussekspressen!
Snartur til AMS. Kan fort bli moro når Brasil ryker på smell nr to på en snau uke. Ha en flott helg folkens ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Jeg tjenestegjør som meddommer og vel to dager etter at jeg har fått fritak fra en rettsak på varighet på en måned sender de ut ny innkalling til en annen rettsak med lik varighet. Jeg kommer til å søke fritak fra den også gitt, da jeg som fulltidsstudent ikke kan ta meg fri sånn midt i semesteret da det vil gå utover min evne til å avlegge eksamen.
Er det rart jeg drikker? Ha en bedre lørdag med eller uten rettsvesenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Her har man vært ute og fått fatt på mat og slikt, pluss noen dvder (les 3) med Marty McFly og Doc. Så da har man i hvert fall noen planer for kvelden ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det ble reker. Dette til orientering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra SAN Fransisco. Fått klemt med frokosten og så blir det å finne en sportsbar og se bronsefinalen på.
Deretter rettes snuta mot SFO og BA286 hjemover. Ha en fjong dag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og her ble det en kilos T-bone (4cm tykk) som fikk godgjort seg på grillen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Nes på Romerike. Ble noe så enkelt som wienerpølser fra Finsbråten her. Noe mer tungvindt gadd jeg ikke. Ellers har man gjort forberedelser til neste TR etter at bookinfingeren fikk spontanluftet seg litt i går kveld/natt. Litt overraskende reisemål, men jeg gleder meg
![]() Ha en god kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Peter Fox
|
![]()
Ikke en aldri så liten teaser sent en lørdagskveld - elller et hint?
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Gleder meg allerede til rapport! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen fra Borgholm | robertaas | Flyforum | 12 | 12-07-2015 04:18 |
God lørdags morgen fra Tirana | robertaas | Flyforum | 19 | 16-11-2013 21:22 |
God lørdags morgen fra Forus | Twin Otter | Flyforum | 20 | 17-06-2013 01:25 |
God lørdags morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 29-05-2011 04:56 |
God lørdags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 18-12-2010 22:07 |