Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 23-12-2024, 22:02   #21
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: God morgen fra Bangkok

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Kanskje folk heller burde skaffe seg en Android. Aldri hatt bøll med det selv når telefoner har blitt frastjålet....

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Jeg har holdt meg 100% til iPhone men holdt meg unna Drammen ? Og andre skumle steder hvor Mobiler stjeles
Old 23-12-2024, 22:07   #22
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Så der er vi altså enige?
Vi er enige om mye mere enn du aner.... du trenger ikke å være redd for meg.....
B747-8 is offline  
Old 23-12-2024, 22:39   #23
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

ANDROIIIID ER BEEEEEEEEST. Har hatt begge deler men siste 10-ish år har det vært all in på Samsung. Z-flip er en super telefon og jeg har nyeste versjonen liggende i en skuff for å ta over for gamle Z-flipen.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 23-12-2024 at 22:52.
Fnate is offline  
Old 23-12-2024, 22:54   #24
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Jeg hadde uansett klart fucke opp Android også. Akkurat der har jeg universale evner
Old 23-12-2024, 23:13   #25
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Kona fikk tildelt en Slamsuger av jobben for noen år siden, og jeg ble utnevnt til Helpdesk for dingsen som hun ikke skjønte noenting av. Det holdt i 3 måneder.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline  
Old 24-12-2024, 09:39   #26
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
ANDROIIIID ER BEEEEEEEEST. Har hatt begge deler men siste 10-ish år har det vært all in på Samsung. Z-flip er en super telefon og jeg har nyeste versjonen liggende i en skuff for å ta over for gamle Z-flipen.
Stakkars deg og Elefanten. Dette må vi ta en alvorlig prat om....
B747-8 is offline  
Old 28-12-2024, 01:42   #27
Alpha
ScanFlyer Silver

Jeg hadde iPhone da den var kul og nyskapende. Det var i 2007...
Men snakker ikke iPhone ned av den grunn. Den er ganske enkel og idiotsikker og passer dermed utmerket for eldre og små barn.
Alpha is offline  
Old 28-12-2024, 01:54   #28
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alpha;[emoji[emoji638
[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]Jeg hadde iPhone da den var kul og nyskapende. Det var i [emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]...
Men snakker ikke iPhone ned av den grunn. Den er ganske enkel og idiotsikker og passer dermed utmerket for eldre og små barn.

Takk du ...

Enkel, pålitelig og idiotsikker. For meg er det optimalt. Android for meg var mye knoting og mye irritasjon.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline  
Old 28-12-2024, 03:46   #29
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alpha View Post
Jeg hadde iPhone da den var kul og nyskapende. Det var i 2007...
For meg er iPhone endel av et system, jeg har MacBook Pro for jobb og privat - iPad Pro og HomePods - Apple CarPlay i bilen. Med AirPods Pro som automatisk skifter med hva jeg jobber med / fokus på, PodCast som Flipidden som fortsetter når jeg setter meg i bilen - jeg sparer tid og er effektiv og når jeg fikk en viktig kunde samtale mens jeg satt på Linje 17 fra Jernbane torget med iPhone og iPods Pro og kunne løse kundens problemer, er det ting som virker og lar meg levere - kunne sikkert være mere nerdy fancy - men når USD 80k må leveres er det mer viktig at ting fungerer sammen
Old 28-12-2024, 03:54   #30
Alpha
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
For meg er iPhone endel av et system, jeg har MacBook Pro for jobb og privat - iPad Pro og HomePods - Apple CarPlay i bilen. Med AirPods Pro som automatisk skifter med hva jeg jobber med / fokus på, PodCast som Flypodden som fortsetter når jeg setter meg i bilen - jeg sparer tid og er effektiv og når jeg fikk en viktig kunde samtale mens jeg satt på Linje 17 fra Jernbane torget med iPhone og iPods Pro og kunne løse kundens problemer, er det ting som virker og lar meg levere - kunne sikkert være mere nerdy fancy - men når USD 80k må leveres er det mer viktig at ting fungerer sammen
Det er gode løsninger for å jobbe mellom Android dingser og mellom Android og Windows. Avspilling uansett app du spiller fra på Android-telefonen din fortsetter når du setter deg i bilen og Android Auto tar over. På assistent og bruk i bilen scorer AA bedre enn CarPlay, godt hjulpet av at Siri er så ubegripelig dum. Google-dama er ikke perfekt, men betydelig bedre enn alternativet. Spesielt ift. smarthuset så er Google veldig langt foran, godt hjulpet av at den snakker med enormt mye mer andre smarte dingser enn Apple som stort sett bare snakker HomeKit. Betalingsløsninger har langt flere muligheter, selv om Vipps nå på mirakuløst vis har klart å bryte seg inn i eplet.

Har landet betydelig større kontrakter enn det med en Honor folde-telefon og en Thinkpad PC..
Alpha is offline  
Old 28-12-2024, 05:28   #31
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alpha View Post
Det er gode løsninger for å jobbe mellom Android dingser og mellom Android og Windows. Avspilling uansett app du spiller fra på Android-telefonen din fortsetter når du setter deg i bilen og Android Auto tar over. På assistent og bruk i bilen scorer AA bedre enn CarPlay, godt hjulpet av at Siri er så ubegripelig dum. Google-dama er ikke perfekt, men betydelig bedre enn alternativet. Spesielt ift. smarthuset så er Google veldig langt foran, godt hjulpet av at den snakker med enormt mye mer andre smarte dingser enn Apple som stort sett bare snakker HomeKit. Betalingsløsninger har langt flere muligheter, selv om Vipps nå på mirakuløst vis har klart å bryte seg inn i eplet.

Har landet betydelig større kontrakter enn det med en Honor folde-telefon og en Thinkpad PC..
Flott at det virker for deg, jeg bare beskrev hva som virker for meg. Ja Siri var stokk dum inntil 18.2 US Version, det var da….i dag er det en ny dag.

Helt sikker på at alt det du beskriver fungerer 100% for deg, men er dypt uenig i at Thinkpad PC med Windows er en loesning, ThinkPad Hardware er flott med Linux, med Windows …. Er for spesielt interesserte - sitter med en kundes Thinkpad PC parallelt med min SalesForce MacBook Pro og Google Works med Gemini - det kan ikke sammenlignes.

Uansett Hegel låter best, alt annet låter bæsj !

Posting Rules