![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,194
|
![]()
Hva er beste måten å følge med på hvor disse ender opp? Personlig tror jeg et vektsorientert SAS kan ha flere enn 12 i trafikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Regional Jet OÜ/Xfly med CRJ900 for SAS | Trdfly | Flyforum | 45 | 04-11-2024 12:12 |
Regional Jet OÜ bytter navn til Xfly | Trdfly | Flyforum | 22 | 19-04-2022 12:30 |
SAS/Jet Time ATR 72 | Jan | Flyforum | 207 | 05-09-2017 09:58 |
Erfaringer med SAS/Jet time ATR? | Reidar Fredrik | Småprat | 20 | 20-02-2016 07:01 |
Minirapport: TRD-BOO med SAS/Jet Time ATR 72-600 | WF-380 | TripReports | 10 | 27-04-2015 21:55 |