![]() |
|
![]() |
#461 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde tatt disse til EuroBonus, så får du poeng du kan benytte i Skyteam på et tidspunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kom gjennom på telefon til slutt. Kunne ikke booke om før 12.mars tidligst. Ville heller ikke booke om til noe annet innenfor Star Alliance, er dette normal praksis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, de skal booke deg om til andre selskap også, forrige streik 20. feb der vi ble rammet leste jeg på flyertalk at flere ble booket om til KLM, chatbotten tilbød også oss enn rute som involverte KLM. Du har rettigheter etter EU261 her inkl. ombooking snarest mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Endte med at vi blir 24t forsinket. Uaktuelt for alle jeg snakket med å booke oss om til noe annet enn Lufthansa group selv om jeg hadde mange gode forslag innen SA på bordet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dokumenter evt alternativer i tilfelle det spiller inn på kompensasjon etc., med mindre alternativene er på den sikre siden uansett
![]() |
#466 |
Newcomer
|
![]()
Skal en liten snartur til Dammam til uken.
Flyr med Lufthansa i Biz, å lurer på om LH har lounge tilgang på DMM. I SA appen finner jeg bare contract lounge for andre SA selskaper. Mens på LH sin hjemmeside finner jeg at man har tilgang til en lounge som ikke er i SA appen. Noen som vet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Newcomer
|
![]()
Ja, satser på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kan Senator ha med seg en bagasje på Light billetter hos Lufthansa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
intercontinental flights
![]() |
#472 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du kan regne det ut her:
https://www.lufthansa.com/no/en/baggage-calculator#/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da blir det miljøgebyr på all Lufthansas billetter fra EU, Sveits, UK og Norge.
https://check-in.dk/lufthansa-indfoe...lle-billetter/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser ut som dette i prinsippet bare enda en god gammel "fuelsurcharge" som ikke inngår i netto pris og dermed i en del tilfeller ikke teller inn ved rabatter, provisjoner etc. Og dermed også fort kommer på toppen av andre avgifter når man skal booke en award-billett
![]() |
#475 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Dog kan man nesten mistenke dem for å forsøke snakke opp billettprisene ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Newcomer
|
![]()
Usikker på om jeg burde ta det på Eurobonus tråden eller her.
Jeg har en bestilling med Lufthansa i business (klasse D) i februar 2025. Bestillingen ligger med Miles and More konto (senator match), men jeg prøvde å bestille en Star Alliance upgrade via sas siden til flygningen mellom FRA og SIN. Der fikk jeg beskjed om "Ingen seter tilgjengelig til oppgradering". Dette i seg selv er greit nok, men hva er praksis hos Lufthansa med tilgjengelighet på oppgradering til First? Er det sånn at jeg burde bære gi opp? Blir de lagt ut på et senere punkt? Kan det være tull med SAS siden (som det er med så mye annet angående star alliance) at det er verdt å ta en telefon? Jeg har vel muligheten til å prøve igjen frem til 1. sep, etter det, så blir det vel umulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det har vært mye tull med starallisnceoppgraderingssiden til sas oppigjennom. Har selv blitt belastet poeng uten å bli oppgradert. Når det gjelder LH oppgradering til First så har det vel vært tilgjengelig til tider de siste 7-14 dagene før avgang. Du må ha de dyreste bookingklassene (ikke P eller Z).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I det siste har de sluppet F partner award seter 3 dager før avgang så du er nok tidlig ute. O-klasse må være ledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
7-14 dager før, så er eurobonus poengene ubrukelig til dette, skal nå sjekke med jevne mellomrom uansett, kanskje jeg blir heldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Hvordan er det med First Class Terminal eller førsteklasselounge i München nå?
Noen som har nylige erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |