Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 10-01-2024, 07:36   #11
Herlov
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
Default Re: Thai Airways på Oslo

Det som er litt interessant er hvordan de går rett på daglige med B773. Man vet jo fra tidligere at de har hatt utfordringer med å fylle opp alle setene med så stor kapasitet. De kunne ha startet med 3 eller 4 ukentlige og/eller et mindre fly og så økt kapasiteten gradvis.

For eksempel sender de B788 (84 færre seter) og B789 (50 færre seter) til det man skulle tro var større markeder, for eksempel Perth. Da har de tydeligvis regnet seg fram til at økt cargo-kapasitet lønner seg, til tross for ledige seter. Er det noen som forskjellen i cargo-kapasitet på B773 og B788/B789?
Herlov is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Thai Airways legger ned kontoret i Oslo TriStar Reiseforum 0 23-01-2022 09:04
Til Thailand med Qatar Airways og Thai Airways SNSK TripReports 54 25-04-2013 22:03
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 SNSK TripReports 13 17-02-2010 20:52
Thai Airways Oslo - Singapore , juleferie 2009 basejumper TripReports 12 06-01-2010 22:01
Thai Airways TG923 Flyforum 7 27-10-2005 12:12


All times are GMT +2. The time now is 07:31.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.