![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Det som er litt interessant er hvordan de går rett på daglige med B773. Man vet jo fra tidligere at de har hatt utfordringer med å fylle opp alle setene med så stor kapasitet. De kunne ha startet med 3 eller 4 ukentlige og/eller et mindre fly og så økt kapasiteten gradvis.
For eksempel sender de B788 (84 færre seter) og B789 (50 færre seter) til det man skulle tro var større markeder, for eksempel Perth. Da har de tydeligvis regnet seg fram til at økt cargo-kapasitet lønner seg, til tross for ledige seter. Er det noen som forskjellen i cargo-kapasitet på B773 og B788/B789? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai Airways legger ned kontoret i Oslo | TriStar | Reiseforum | 0 | 23-01-2022 09:04 |
Til Thailand med Qatar Airways og Thai Airways | SNSK | TripReports | 54 | 25-04-2013 22:03 |
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 | SNSK | TripReports | 13 | 17-02-2010 20:52 |
Thai Airways Oslo - Singapore , juleferie 2009 | basejumper | TripReports | 12 | 06-01-2010 22:01 |
Thai Airways | TG923 | Flyforum | 7 | 27-10-2005 12:12 |