![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Synd de tar ut det. Det er en fin lounge ellers også. Får de dusj på utland også er loungene som de bør være. De kan kanskje sjele dusjen fra premium delen i OSL-lounge da denne virker å være stengt for godt. Den var veldig ofte stengt i normale tider også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#83 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det var jo ikke mangel på dusjhoder og blandebatteri som gjør at det ikke var/er dusj på utland, men plass ![]() Og selv om treningsrommet hadde sin funksjon så er det tidvis såpass mangel på plass at det kanskje er en bedre prioritering å få inn flere sitteplasser? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet, men OSL lounges premiumdel ligger jo vegg i vegg med SAS’ lounger.
Jeg er enig i at det sikkert behøves mere plass i innenriksloungen, men treningsrom gjør jo loungen mere unik. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#85 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå trenger man jo heller ikke lounge for å dusje på OSL, det er gratis dusj blant annet på toalettene under innenriksloungen (ned trappen mellom den gamle og nye sikkerhetskontrollen). Helt gratis og for alle, men håndtkle må man derimot ta med selv
![]()
![]() |
#86 |
Newcomer
|
![]()
Noen som veit hva som er status på OSL-loungene? Med litt EBD-magi klarte jeg å få booka meg over fra SAS til noen WF-flighter mandag, og lurer på om det er mulig å besøke loungen på innland nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Jepp. Enten med en flexbillett eller EBG/EBD/EBP Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Lounge OSL (utland) | SingaporeAirflyer | Reiseforum | 314 | 16-12-2021 19:12 |
SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL | Bacardi | Flyforum | 243 | 26-01-2016 19:44 |
Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett | morr | Småprat | 17 | 29-01-2013 07:18 |
Åpningstider SAS lounge OSL i romjulen | MD-79 | Reiseforum | 6 | 25-12-2009 15:42 |
SAS lounge på OSL | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 19-05-2009 21:34 |