![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Godt i gang med et 3 timer seminar på Teams, heldigvis med innlagte pauser. Men tror jeg for det trenger en løpetur i lunsjen, selv om været potensielt kan være ganske kjipt. Tapas i kveld, men ikke helt umulig jeg logger meg av tidlig og setter meg i sofaen med en øl i fred og ro etterhvert. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Her er i praksis all snø borte. Blir en løpetur med sekk til butikken i lunsjen for å fylle opp det nødvendigste. Ganske kostnadsbesparende å ikke kunne kjøpe mer enn 55 liter mat.
Følger spent med på været på Tryvann, har håp om at det snart starter å snø litt så ikke skiforholdene er helt ødelagt de neste dagene. Sitter og snuser litt på ulike muligheter for boligkjøp. Nabolaget til Someone var aktuelt, men er redd det blir mye bussing utbygging på Hvalstad skole. Har du noe inside info der Someone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra regnfulle sør. Hadde batteribilen inne til ny oppdatering etter at kineserne var litt for raske på avtrekkeren før jul og sendte ut en korrumpert fil som gjorde batteristyringsmodulen syk som har gjort at tilgjengelig kW på pakka har sunket drastisk for flere. Vi var ikke så hardt rammet og pendler kun 4,5 mil til dagen, men jeg er fryktelig spent på hvor mange uker den må stå og balansere for å få tilbake full rekkevidde nå når fulladet viser 15V differanse til optimal.
Skal si det var en snodig følelse å plugge bilen i veggen etter hjemkomst og la den stå på "tomgang" over natta. Jaja, en gang må bli den første til alt... Ha en fin fredag og helg der du er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Sandnes. Tidlig oppe på en fridag. Dagen startet med besøk av en tekniker som hadde service på varmepumpen i huset. Greit med det som er gjort. Fruen i huset har hjemmekontor, men tror ikke hun gidder å jobbe så veldig lenge, så det er nok snart helg. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God fredag fra gjemmekontoret. Litt for mye å henge fingrene i. Først har ikke de som skal skanne masse paller og pakker gjort det, så det blir i praksis en halvtimes forsinkelse. Deretter har ikke noen lastet alt de skulle i en container, så man bruker alt for mye tid på å finne ut av det. Og så blir man plutselig sittende som et mellomledd i en mailsamtale, der det plutselig er min feil at en bil ikke er der den skal. Hashtag makan. Satser på å kunne logge av klokken 16, samt at det ikke er sånn kjempeglatt der ute, for jeg må både en tur på butikken og en tur på post-i-butikk. Hashtag druesmudi Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm og hjemmekontoret. I har liksom mye ordnet seg og halvparten pga dette fantastiske forumet fullt av supre mennesker.
Telenor har fikset at jeg får internet installert allerede på tirsdag. Jeg har fått booket en Brite som kommer og fikser dørbulken i bilen min på onsdag. Og Storsmurfen får ellipsemaskinen sin på mandag. Om ikke det fortjener litt feiring i kveld så vet ikke jeg. I går satt jeg forøvrig og koste meg med å demontere harddisker fra gamle PCer og sette inn i USB kabinett. Det er også relativt gøy å gå igjennom gamle bilder. Som for eksempel når broen min hadde adoptert OL-pandaen Jing Jing og vi fikk reise til Chengdu og besøke panda nursery. ![]() Blir bra helg dette, føler jeg. Ha en fin en Disclaimer - ja, jeg vet det er mye galt i et bilde av en vestlig mann i dress som holder en panda som skulle vært vill og spist bambusstenger i skogen, men det var altså ikke helt sånn det var ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 22-01-2021 at 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Kolsås.
Fint med flekstid og brukbar timebank å ta av, så man kan til dels jobbe så lenge man gidder. Penger på konto har man også. Man er også oppmuntret til å logge av ekstra lenge i lunchen, så kanskje jeg spaserer bort på senteret for å kjøpe en genser på salg, i en størrelse som gjør at den fortsatt passer ordentlig etter en runde i vaskemaskinen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hadde en gang et ferievikariat i å bemanne resepsjon til en større offentlig etat... Det var så kjedelig det, resepsjoner er det ikke akkurat fleksitid å ta av. Fordelen var dog at man arbeidet bare når man fikk henvendelser, men man bli litt lei av nettet etterhvert.
Jaja god fredag fra Oslo - her blir det en forelesing via Zoom om en halvtimes tid. Irriterende at Liverpool tapte i går kveld etter nesten fire år uten tap på hjemmebane. Men med formen Liverpool har vært i det siste så var det ikke uventet. Ha en fin dag mine medflypratere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
‘Pool er i rute for sin vante syvendeplass ..
![]() G’moorgen fra den nordlige del av The Great State of Georgia. Her frokosteres det før turen går til dynga. Bikkjemat skal også kokkeleres og i tillegg har svigerbeistet forlangt hjemmelaget fredagspizza. Og innimellom dette skal det jobbes litt også. Makan ... Godt det er helg denne helgen. Ser ikke ut som at jeg fikk storpotten i går. Ihvertfall har ingen ringt. Jaja, jeg har heldigvis 24 timers angrefrist på BBJ’en .. La dagen gå fredfullt for seg for alle .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Y'know what, det er mer galt med et bilde av unger som står og hamrer på glassplater som gir innsyn til en betonginnhegning for gorillaer eller løver i en dyrepark som utelukkende bare avler dyr for å ha god business, vs. å støtte seriøse avlsprogrammer som fokuserer på å få dyrene tilbake i miljøene de hører hjemme enn å ha show. Afaik har Kineserene, tross den 95% jævelskapen de gjør mot dyr og naturen, gjort en ekstremt bra jobb med å få pandaen tilbake til naturen. So don't shoot yourself down, du har jo hatt mye fornuftig i tillegg til støtten til Elefantparken i Afrika ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hver gang jeg er i dårlig humør, går jeg på Facebook og ser en snutt med elefantungene. Og hvis jeg i tillegg finner noe med nesehornet Apollo er dagen i vater igjen.
https://www.youtube.com/watch?v=BSsOJPinp54
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|