Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2018, 05:41   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God redaktør fra Asker

God morgen fra Leangkollen - klar for hotellkongen inntil køen forsvinner og man kan komme seg hjem uten å bruke alt for lang tid. Ikke mange andre planer for dagen enn å få unna det som ligger i innboksen. Ha en topp fredag du også:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 06:14   #2
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

Default Re: God redaktør fra Asker

Morgen fra Snillfjord også.

Flott stemning på fjellet på morgenkvisten, definitivt verdt å stå opp tidlig sånn sett.

Her kaller ekstrajobb på renhold i dag pga sykdom, så ferien ble 3 dager kortere enn tenkt her, men det får man ta. Etter å ha brukt ca 25,000 på ymse greier i sommer er det jo greit å fylle diverse kontoer også.
Dagen blir derimot lang nok, for etter jobb blir det rett innover til Trondheim( omtrent ) for å hente lillesøster på internatet. Man ser altså frem til en god dusj og TV i kveld.

Ha en fin fin en.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 07:20   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra trikken. Håper å få gått tidlig nok til at jeg rekker en løpetur før jeg må hente i barnehagen. Kona skal på fest, så arvingen og jeg skal ut å spise pizza og gå på lekeplass safari. Ha en fin dag

Old 17-08-2018, 07:26   #4
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Grått morgen fra Oslo nord/øst - det skal bli mellom 16-19 grader og opptil 6,4 mm regn. God helg folkens.

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 07:53   #5
B747-8
ScanFlyer Crusty

Happy Friday!!
Ja, nå er det fredag her i ØStfold, og siste jobbdagen i uka.

Jeg leste denne denne artikkelen, og den er veldig interessant.

FNs miljøsjef: – Ikke ha dårlig samvittighet for å fly
https://flysmart24.no/2018/08/16/sje...-hekta-pa-fly/

Han er heldig som flyr 3 av 7 dager i uken. Det hadde vært moro det!
B747-8 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 09:07   #6
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

God morgen fra Trondheim!
Toget til byen sto allerede klart ved plattformen i morges, 5 minutter før avgangstid. Det uvanlig og mange sprang halvstresset fra parkeringsplassen og til toget. Jeg sjekket klokka og gikk rolig... Aldri bruk mer energi enn man må!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 09:25   #7
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God fredag fra det sørlandske!

Ser faktisk blå himmel i dag. Men det blåser godt og jeg er på kontoret.

Nå skal det bli deilig med en helg hjemme. Har ikke hatt det siden midten av juni faktisk.

God helg ønskes!

Quote:
Originally Posted by EB View Post
God morgen fra Leangkollen - klar for hotellkongen inntil køen forsvinner og man kan komme seg hjem uten å bruke alt for lang tid. Ikke mange andre planer for dagen enn å få unna det som ligger i innboksen. Ha en topp fredag du også:-)
Nå er det vel neppe mye kø kl 0541?

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 09:49   #8
ClassOne
Handelsreisende

ClassOne's Avatar

Quote:
Originally Posted by FlyingDutchman View Post
God morgen fra Trondheim!
Toget til byen sto allerede klart ved plattformen i morges, 5 minutter før avgangstid. Det uvanlig og mange sprang halvstresset fra parkeringsplassen og til toget. Jeg sjekket klokka og gikk rolig... Aldri bruk mer energi enn man må!

Nei klart, i disse miljøfokustider, så er det viktig å spare energi der man kan

Ha en super weekend folkens
Old 17-08-2018, 10:05   #9
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by B747-8 View Post
Han er heldig som flyr 3 av 7 dager i uken. Det hadde vært moro det!
Kan jeg ikke forestille meg er moro, som passasjer. Halve livet hadde vært wasted til frustrasjon over forsinkelser, endringer, dårlig vær, kø, måtte delt livet med ekle passasjerer hele tiden, offentlige toaletter og ferdigmat "on the go" (også triste daue salater). Flyseter som er skitne så du får smeltet sjokolade på buksa og tyggis i genseren, skrikunger, flydo med tiss på gulvet, armlener som ikke deles. Priser meg lykkelig at jeg ikke må fly mer enn jeg må. Å reise er en annen sak, og å oppleve noe nytt er en annen sak, men å fly i seg selv. Det er kun fint i det du titter ut av vinduet, og er heldig og får en sømløs transit fra hjem til flysete.
Old 17-08-2018, 10:16   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Kan jeg ikke forestille meg er moro, som passasjer. Halve livet hadde vært wasted til frustrasjon over forsinkelser, endringer, dårlig vær, kø, måtte delt livet med ekle passasjerer hele tiden, offentlige toaletter og ferdigmat "on the go" (også triste daue salater). Flyseter som er skitne så du får smeltet sjokolade på buksa og tyggis i genseren, skrikunger, flydo med tiss på gulvet, armlener som ikke deles. Priser meg lykkelig at jeg ikke må fly mer enn jeg må. Å reise er en annen sak, og å oppleve noe nytt er en annen sak, men å fly i seg selv. Det er kun fint i det du titter ut av vinduet, og er heldig og får en sømløs transit fra hjem til flysete.
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen

Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.

Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.

Og så er det endelig helg

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 10:53   #11
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Ellers har du det helt bra...
Det er bra at vi har helt forskjellig syn på Fly og flyplasser.
Old 17-08-2018, 10:55   #12
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen

Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.

Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.

Ha en fin en
Takk Fnate!

Bra at Elefanten får kommet seg litt ut han også
Old 17-08-2018, 11:12   #13
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post

Ha en fin en
Uten å legge ord på hva du evt. måtte tro jeg mente, så forsøkte jeg meg altså på en "motvittighet", som jeg tenkte var obvious siden vi trossalt er på et flyforum... Beklager om det manglet en smiley for å vise at alt var skrevet med litt sånn "dette er ment som gjenkjennelighetsfaktorhumor". Blink blink wink wink

Har nettopp hatt kaffeslaberas med "Audiens venner" på jobb, det er en fin gjeng som sitter og viser bilder av bilene våre og gosser oss i hvor overtruffen fantastiske våre biler er. Elsk på nerdyness.

God redaktør!
Old 17-08-2018, 11:33   #14
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Hehe er redaktør blitt det nye ordet for fredag? Jeg driver iallefall ikke avis eller magasin.

Jaja god formiddag fra det som er hjemmekontoret. Er nok av folk på kontoret som venter på at jeg skal levere ting så, men er ikke alltid så lett å finne det dem er ute etter. Men men jeg prøver nå så godt jeg klarer. Håper jeg slipper å bli plaget av alskens telefonselgere. De siste to ukene har det tatt virkelig av med folk som skal selge strøm og fibernett.
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 12:24   #15
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Redaktørfri fredag i Skaun!

Kom hjem fra Dubai i går kveld, har hatt en fantastisk uke der nede og vil gjerne få anbefale Park Hyatt Dubai Creek for dere som skal innom sandkassa. I løpet av mine 30 år på veien er dette helt i toppen av samtlige flotte hoteller jeg har bodd på!!! Ekstremt god service, flotte rom og fasiliteter og resorten i seg selv er som en arabisk oase med bassenget fra himmelen! (Lyrisk sagt...)

Nå er Alladin hjemme til hverdagen igjen, blir vel reisefri til uka ser et ut som, men en lang høst bringer mye fine turer både lang nord, langt vest, langt øst og langt sør. Den som venter på noe godt....

Strandfest i morra, varmer opp med litt god rødvin i kveld!

God helg alle sammen!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 12:45   #16
Tjab
Upgrade me....

God redaktør?

Fake news!!

Hei fra midt i havet forresten

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 13:26   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
Kom hjem fra Dubai i går kveld, har hatt en fantastisk uke der nede og vil gjerne få anbefale Park Hyatt Dubai Creek for dere som skal innom sandkassa. I løpet av mine 30 år på veien er dette helt i toppen av samtlige flotte hoteller jeg har bodd på!!! Ekstremt god service, flotte rom og fasiliteter og resorten i seg selv er som en arabisk oase med bassenget fra himmelen! (Lyrisk sagt...)
Jepp. Det er et skikkelig sjefshotell. Og ikke så dyrt midt på sommeren.

Old 17-08-2018, 13:54   #18
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God dag fra Bergen.

Regner til tider ganske så mye her. Er ikke vant med slikt

Etter hjemturen fra BKK i går er det døgnvill og indretjeneste i dag. Litt hjemmekontor innimellom og enda mer vinkel på legemet i sofakroken. Denne helgen skal kroppen få hvile.

God helg rundt om.

Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 13:55   #19
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Det vil være drøyt å si at elefanten er blid nå. Her er han på ekskursjon ut for å myse på de bedrestilte, og så er ikke Onkel EB der han skal være...

Skuffa

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Old 17-08-2018, 14:09   #20
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Frisk morgen, ser jeg. Denne tråden kunne nok trenge en redaktør ...

Jobbreising i stor skala er oppskrytt. Ferdig snakka. Har fortsatt gnagsår i knærne etter et utall CRJ-turer rundt gulfen og mye annen ‘moro’. Men det ble da noen gode trip reports av det.

Her venter man på at stormene skal komme feiende inn. Men først blir det en tur på dynga samt at man må skaffe Svigermorosaurusen en ny lenestol etter at den gamle er sittet i stykker ....

Ha en bedre dag enn meg.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules