![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her rekker jeg akkurat en espresso mellom levering av barn og et Teams møte med noen der peppern gror. -13 ute i morgentimene, vesentlige kaldere enn det kaldeste i hele 2020. Siden jeg ikke kan dra på Polet hver dag, så får jeg snøre på piggsko og løpe litt til lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra kontoret med peis...og med minus 13 ute her også så blir det en bra dag inne #liveterbestforanpeisen
Stor stas når gutta på Vinderen Sjømat igjen er åpne - da vet vi hva det blir til middag. Satser på at kveldens selvpålagte hvite dag blir den siste denne uken...i morgen planlegges det sprekk. Gjør dagen bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra marka. Smoothe "feels like" -18 i dag og en liten miss med bilene gjorde at det ble en noe kald start på dagen for Dragen.. Ikke for meg, jeg sitter i en 24 grader stue med knitrende peis og havregrøt.
Er litt i tvil, men tror det blir en tur til Ullevålseter (til fots) og må bare pakkes inn i ull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra verdens midtpunkt. Vel, det føles ihvertfall slik når alle verdens medier har øynene rettet på min lille hjemstat. Og jammen ser det ut til å gå veien også. Takk Donald J, for at du ‘pissed off’ nok velgere ved å kalle ærlige funksjonærer svindlere.
Ikke like kaldt som i Oslo, men blått her og. Akkurat som valgresultatet. ![]() Frokost er overstått. Nå blir det en tur på dynga før hjemmekontoret åpnes og VPN-tunellen drilles åpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]() Jeg så i dag en morsom video hvor en trump-tilhenger ble intervjuet og sa at J'en i Donald J. Trump stod for "Genious".... ![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm.
Her blir det vel ikke vel ansett at man planlegger å fly mindre framover kanskje. Nei jeg liker fortsatt fly, men vi tenker at det kan være hyggelig å ha en ekstra leilighet et sted nær sjøen og stranda i Norge, et område jeg var mye i som ung. Vi holder akkurat nå av en ny leilighet som ikke er bygget ennå. Flaks vi fikk tak i den. Så en avgjørelse må tas! ![]() Selvfølgelig blir det andre turer også, men ikke fullt så mye som før. Man kan ikke få alt noen ganger... Men jeg tror det blir bra. Ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Liker ikke utviklingen i DC. Er det lov å fortsatt håpe på en fredelig maktovertakelse 20. januar?
God kveld fra Forus. Kort arbeidsuke avluttes med en kveldsvakt. Så er det langfri helt til tirsdag. Ikke feil i det hele tatt. Bikkjekaldt ute, ser frem til å krype under dyna om noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Den 20. vil det bli litt annerledes. Da vil ikke alle disse utenbys demonstrantene være i by'n. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]()
Capitol Police har virkelig dummet seg ut. Til de grader at det nok vil bli et heftig etterspill. Den 20. vil vi nok se et helt annet securitybilde, godt hjulpet av få tilreisende pga viruset.
Skiten har har nå også spredd seg ned hit ... 'The Devil came down to Georgia', som sangen lød .. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette burde de stille Donald Trump for retten for etter at han går av, det skal ikke være mulig for en demokratisk valgt president å gå imot konstitusjonen slik han har gjort etter valget. Nå han likevel velger det, så må det få konsekvenser for ham selv.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra Bergen. Her ble det plutselig TV kveld, ikke helt planlagt, med NBC og CNN på forskjellige skjermer, og litt svipping innom andre innimellom. Jauda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det ryktes at det går en 757 fra Washington til Prestwick den 19. januar. Spørs om han planlegger å rømme landet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Situasjonen er litt den samme som da Tea Party dukket opp. Republikanerne har ikke råd til splittes. Da vil de ikke kunne hevde seg mot demokratene. En utskillelse av Trump-kulten vil kun være å gi bort makten til demokratene. Så de bil nok måtte leve med dem i sin midte ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Inntil for 4 timer siden, så var jeg sikker på at det kom til å skje, men nå tviler jeg sterkt. Jeg tviler på at de er venner lenger, og at Pence ikke kommer til å benåde han om han går av.
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Ryktes at Pence har avfulgt trump på twitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Det ryktes også at Pence jobber med å avsette Trump. Vi får se ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
Pence følger fortsatt DT.
Last edited by Millemor; 06-01-2021 at 23:46. Reason: Slettet feilinfo. |
![]() |