Quote:
Originally Posted by WF789
ORD er vel heller ikke usannsynlig?
|
Det som taler mot
ORD er at den er veldig godt dekket fra
LGA, også fra UA sin side
Quote:
Originally Posted by view
Tipper det skal være primært hub connections til JFK, som LAX/ SFO/ IAH/ ORD/ DEN. United kommer neppe til å forsøke å gjøre JFK til hub, pga både konkurransen og nærhet til EWR. De er vel ute etter å ta en del av NY metro området som de ikke er sterke i dag, Brooklyn, Westchester, Long Island etc. I tillegg mistet UA alle studiokontraktene i LA da de forlot JFK, her kjøpes det mye premium seter. Som en litt fjern outsider og muligens eneste longhaul rute, ville jeg tippet på LHR.
|
Jeg tror vi neppe ser longhaul eller noe som helst utenriks, men som du sier, noe trafikk inn til deres hubs og de to premium transcon markedene
LAX og
SFO, som sammen med en liten feederrute til
IAD, var det de hadde for 10 år siden. United sier jo heller ikke at
JFK skal være noen hub