![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2011
Posts: 1,706
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Det er nok viktigere for de i cockpit, men også helt klart aktuelt for de i kabinen. Skal man f.eks. skifte base fra OSL til CPH mister man, så vidt meg bekjent, ansienniteten og må starte fra 0 igjen, selv om det er flytting internt i SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting | Dag Viking | Småprat | 148 | 10-12-2013 13:18 |
Spekulasjoner rundt SAS sin nye strategi | Dash | Småprat | 49 | 22-10-2012 14:08 |
SAS eller Qatar til Bangkok i økonomi? | mckvakk | Reiseforum | 14 | 04-01-2012 10:26 |
SAS mister reisende på økonomi klasse. | MartinL | Flyforum | 7 | 11-08-2008 16:32 |
Nytt sørkoreansk regionalselskap | CK | Flyforum | 2 | 04-10-2006 16:37 |